پاورپوینت نقش مدیران آموزشی در بهبود عملکرد کارکنان در سازمانهای آموزشی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
1235 بازدید
۳۵,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با پاورپوینت نقش مدیران آموزشی در بهبود عملکرد کارکنان در سازمانهای آموزشی در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت نقش مدیران آموزشی در بهبود عملکرد کارکنان در سازمانهای آموزشی

فرمت فایل پاورپوینت بوده و دارای 21 اسلاید می باشد.

پاورپوینت نقش مدیران آموزشی در بهبود عملکرد کارکنان در سازمانهای آموزشی

قسمتی از متن فایل

امروزه با توجه به صرف زمان، نیروی انسانی و هزینه ای فراتر از نیاز، سازمان ها نتوانسته اند به اهداف و خواسته های برنامه ریزی شده برسند و همواره مسائل و مشکلاتی را درطول مسیر تعریف نموده و آمار و ارقام را با چشم بندی خاص ریاضی در مطلوب جلوه دادن عملکرد خود ارائه می نمایند. ما معتقدیم که عملکرد مهم است با سطح بالای حرفه ای شدن، تعهد و تلاش موثر در سازمان و می خواهیم بهتر عمل کنیم. مدیریت عملکرد ناب تلفیقی از مدیریت عملکرد، مدیریت ناب و تفکر ناب می باشد که به بهبود و افزایش بهره وری پارامترهای سازمان می انجامد.

آموزشی اثر بخش است که پشتیبانی و تلاش مدیران و کارمندان سازمانی را داشته باشد پشتیبانی مدیر از عوامل مهم و کلیدی سازمانی است که این پشتیبانی اثر بخشی آموزش را در بر دارد. وازه پشتیبانی یکی از مفاهیمی پشتیبانی اجتماعی ناشی می شود که یکی از ویژ گی های محیط کار است که تعیین می کند عملکرد و انگیزه کارکنان را برای یادگیری، پشتیبانی مدیریتی به عنوان قسمتی از سیستم اجتماعی است. در محیط کار که نوعی از پشتیبانی اجتماعی است شامل پشتیبانی سرپرستنان و مدیران می باشد. نگرش و افکار مثبت در بین مدیران، مشارکت کارکنان در فعالیت های آ موزشی، شور و اشتیاق مدیران برای ارائه اطلاعات این ها باعث می شود که مها رت و رفتار های فراگرفته را در کارشان به کار گیرند اگر رفتارهای حمایتی و پشتیبانی مدیران نباشد کارکنان محتوای آموزشی را در کارشان به کار نمی گیرند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.