دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد نوآوری سازمانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
27 می 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
128
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
787 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت شما همراهان عزیز و پژوهشگران گرامی با دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد نوآوری سازمانی در خدمتتان هستیم فایلی که جزئیات آن را می توانید در ذیل مشاهده نمایید همچنین می توانید در سایت مقاله یک مبانی نظری در مورد نوآوری را نیز دانلود نمایید

دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی

معرفی پرسشنامه نوآوری سازمانی

پرسشنامه ای کامل 17 سوال دارد مولفه های آن ، روایی و پایایی آن و خرده مقیاس آن مشخص است و شیوه نمره گذاری دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد نوآوری سازمانی

اعتبار یا روايي با اين مساله سروكار دارد كه يك ابزار اندازه گيري تا چه حد چيزي را اندازه مي گيرد كه ما فكر مي كنيم. در اين تحقيق براي تعيين روايي هم از روايي محتوایی و هم از روایی صوری استفاده كرده ايم. برای تعیین روایی محتوایی پرسشنامه  نوآوری سازمانی نظرات اصلاحی اساتید راهنما و مشاور اعمال شده است.

در واقع  روايي محتوايي پرسشنامه ها توسط متخصصان و اساتید راهنما و مشاور مورد تأيید قرار گرفته است. همچنین روایی صوری پرسشنامه ها نیز مورد تأیید اساتید راهنما و مشاور قرار گرفت ضریب پایایی پرسشنامه گرایش به نوآوری سازمانی پس از اجرای مقدماتی بر روی 30 نفر از افراد مشخص گردید.

در طراحي پرسشنامه تا حد امكان سعي شده پرسشنامه كوتاه بوده و قابل فهم باشد، همچنين از ارائه سوالات منفي نيز خودداري شده است. در طراحي پرسشنامه از طيف پنج گزينه اي ليكرت استفاده شده كه يكي از رايج ترين مقياس هاي اندازه گيره گيري به شمار مي رود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.