دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
80
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
749 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف

دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف

نوع فایل ورد

این پرسشنامه  مشتمل بر 18 سؤال که به صورت مقیاس 5 درجه ای لیکرت (کاملاً مخالفم نمره1، مخالفم نمره2، نظری ندارم نمره3، موافقم نمره4، کاملاً موافقم نمره5) است.

روایی و پایایی، نمره گذاری، منابع دارد.

تعریف و کاربرد نوآوری سازمانی

نوآوری یک ساختار پیچیده است و با چند مفهوم رایج دیگر مانند فناوری، خلاقیت و تغییر همپوشانی دارد. تحقیقات در مورد نوآوری حوزه های تحقیقاتی بسیاری از جمله تجارت، اقتصاد، مهندسی و مدیریت دولتی را در بر می گیرد. محققان نوآوری را در سطوح مختلف تجزیه و تحلیل مانند فردی، گروهی، سازمانی، صنعتی و اقتصادی مورد مطالعه قرار داده‌اند. اصطلاح نوآوری سازمانی به مطالعات نوآوری در سازمان های تجاری و عمومی اشاره دارد.

مطالعات نوآوری در سازمان ها چند بعدی، چند سطحی و وابسته به زمینه است. آنها بررسی می کنند که چه شرایط بیرونی و داخلی باعث نوآوری می شود، سازمان ها چگونه فرآیند نوآوری را مدیریت می کنند و از چه راه هایی نوآوری رفتار و نتیجه سازمان را تغییر می دهد.

به کارگیری بی رویه یافته ها از یک رشته یا زمینه به رشته دیگر، عدم تمایز بین ایجاد (ایجاد) و پذیرش (استفاده از) نوآوری و تشبیه نوآوری سازمانی با نوآوری تکنولوژیکی، درک این مفهوم مهم را مختل کرده و مانع پیشرفت آن شده است.

دیدگاه‌های رقابت و عملکرد سازمانی و انطباق و پیشرفت سازمانی معرفی شده‌اند تا به عنوان بسترهایی برای قرار دادن نوآوری سازمانی در میان مفاهیم نوآوری، تفاوت‌های دقیق بین نوآوری و نوآوری، و رمزگشایی گونه‌شناسی‌های کلیدی، مجموعه‌های اولیه سوابق، و پیامدهای عملکردی ارائه شوند.

تولید و پذیرش نوآوری. پیشایندهای نوآوری سازمانی در سه بعد محیطی (خارجی، زمینه ای)، سازمانی (ساختار، فرهنگ) و مدیریتی (رهبری، سرمایه انسانی) سازماندهی می شوند. یک اکتشافی پنج مرحله ای بر اساس نوع و فرآیند نوآوری برای سهولت درک مطالعات

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.