مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
13 دسامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
32
دسته بندی
تعداد بازدید
687 بازدید
۲۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام فایلی که امروز برایتان بارگذاری کرده ایم مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.در این فایل به تمامی جوانب موضوع مورد نظر پرداخته شده است.

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مختصات کلی

  • فرمت ورد
  • قابلیت ویرایش
  • منابع درون متنی
  • منابع پایانی
  • پیشینه داخلی و خارجی
  • 32 صفحه کامل

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

گوشه هایی از متن فایل

به خاطر کاهش هزینه های بازاریابی، هزینه های ارتباط، پیگیری و … هزینه های جلب مشتری کاهش می یابد. برای راه اندازی یک واحد تجاری پا برجا و استوار نیاز جلب بیش از حد مشتری نیست؛ مدیریت ارتباط با مشتری باعث افزایش وفاداری مشتریان و افزایش دوره حیات مشتریان و ارزش آفرینی آنها می شود. لذا نیاز به جلب بیش از حد مشتری نیست. هزینه های پایین فروش: به خاطر این که مشتریان موجود، نسبت به سیستم فروش آشنایی دارند هزینه های فروش کاهش می یابد. به خاطر آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به توزیع کنندگان و کانال های ارتباطی، ارتباط با مشتری کاراتر شده و هزینه های بازاریابی به همان نسبت کاهش می یابد. افزایش وفاداری و حفظ مشتریان تعداد دفعات بازگشت مشتری افزایش یافته، دوره وفاداری آنها طولانی تر شده و خرید های آنها افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.