مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
با سلام و احترام فایلی که امروز برایتان بارگذاری کرده ایم مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.در این فایل به تمامی جوانب موضوع مورد نظر پرداخته شده است.
مختصات کلی
- فرمت ورد
- قابلیت ویرایش
- منابع درون متنی
- منابع پایانی
- پیشینه داخلی و خارجی
- 32 صفحه کامل
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
گوشه هایی از متن فایل
به خاطر کاهش هزینه های بازاریابی، هزینه های ارتباط، پیگیری و … هزینه های جلب مشتری کاهش می یابد. برای راه اندازی یک واحد تجاری پا برجا و استوار نیاز جلب بیش از حد مشتری نیست؛ مدیریت ارتباط با مشتری باعث افزایش وفاداری مشتریان و افزایش دوره حیات مشتریان و ارزش آفرینی آنها می شود. لذا نیاز به جلب بیش از حد مشتری نیست. هزینه های پایین فروش: به خاطر این که مشتریان موجود، نسبت به سیستم فروش آشنایی دارند هزینه های فروش کاهش می یابد. به خاطر آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به توزیع کنندگان و کانال های ارتباطی، ارتباط با مشتری کاراتر شده و هزینه های بازاریابی به همان نسبت کاهش می یابد. افزایش وفاداری و حفظ مشتریان تعداد دفعات بازگشت مشتری افزایش یافته، دوره وفاداری آنها طولانی تر شده و خرید های آنها افزایش می یابد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.