دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری؛ کلانتری(1389)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
13 دسامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
1099 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری؛ کلانتری(1389)

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری؛ کلانتری(1389)

مختصات پرسش نامه

داری فرمت ورد می باشد و تعداد سوالات شامل 31 سوال به منظور بررسی میزان اثربخشی دوره های آموزشی crm برافزایش سطح توانایی ارتباطی کارکنان شعب بانک ملی طراحی شده است. در این پرسشنامه از مقیاس پنج سطحی لیکرت (کاملا موافق، موافق، نظری ندارم، مخالف، کاملا مخالف) و همچنین مقیاس درجه بندی (خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم) و با طیف نمره گذاری 1 تا 5 برای پرسش نامه استفاده شده است. شاخص هایی که برای اندازه گیری آگاهی مشتریان ارایه شده است شامل: مفاهیم، مبانی و اهداف فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. این پرسش نامه استاندارداست و ساخته شده توسط جعفری  است .

مدیریت ارتباط با مشتری

در مورد مدیریت ارتباط با مشتری مفاهیم و معانی مختلفی در نظر گرفته شده است حتی مخفف شدن این مفهوم با نام اختصاری crm نیز زیر سوال می باشد .
برخی به بازاریابی مشتری برخی دیگر نیز ارتباط با مشتریان را در نظر می گیرند و حتی تعدادی از صاحب نظران نیز کلمه ارتباط را حذف می کنند و اصطلاح مدیریت مشتری را به کار می برند با توجه به تمام این موارد می توان چنین عنوان کرد که :
مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای از فرآیندها و روش هایی است که نحوه ارتباط با مشتریان را در خصوص بازاریابی کسب و کار ، فروش و خدمات جدای از هر نوع مسیر ارتباطی در نظر دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.