شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک


در حال بارگذاری
25 اردیبهشت 1401
word
3
252
22 بازدید
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک

  • دارای فرمت ورد می باشد.
  • مطالعه موردی آن پوشاک ورزشی است.
  • سال انتشار 1393
  • دارای منابع درون متنی
  • منابع پایانی دارد.
  • دارای فهرست مطالب که از بخش دانلود پیش نمایش در بالا می توانید مشاهده نمایید.
  • مطالب ذیل از متن فایل نمی باشد.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک

تعریف فرایند توسعه محصول جدید

مفهوم توسعه محصول جدید شامل فرآیند کامل طراحی یک محصول اصلی و عرضه آن به بازار است. در این فرآیند سه دیدگاه کلی وجود دارد:

  1. دیدگاه توسعه کسب و کار، که شامل تحقیقات بازار و تحلیل بازاریابی است.
  2. دیدگاه شرکت، که شامل تولید ایده است.
  3. دیدگاه توسعه محصول، که شامل طراحی محصول و مهندسی جزئیات است.

اولین جریان فرآیند توسعه محصول جدید چیست؟

جریان زیر شامل پنج مرحله بر اساس فلسفه تفکر طراحی است. محصولات بر اساس شناسایی ابتدا مشکلات کاربر مفهوم سازی می شوند.

مرحله 1: مشتریان خود را درک کنید

مرحله 2: مشکل را تعریف کنید

مرحله 3: راه حل های بالقوه را طوفان فکر کنید

مرحله 4: یک نمونه اولیه بسازید

مرحله 5: راه حل خود را آزمایش کنید

عوامل موفقیت توسعه محصول جدید

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک

عوامل اصلی مؤثر بر موفقیت در پروژه و سطوح شرکت بر اساس مطالعات تجربی متعدد شناسایی شده‌اند. 
عوامل در سطح پروژه عبارتند از: محصول برتر منحصر به فرد، بازارگرایی قوی، جهت گیری جهانی، کار پیش از توسعه، تعریف اولیه محصول، سازماندهی تیم پروژه، و اهرم شایستگی های اصلی. تفاوت در عوامل برای پروژه های بسیار نوآورانه در مقابل افزایشی مورد بحث قرار می گیرد.
 عوامل اصلی موفقیت در سطح کسب و کار عبارتند از فرهنگ سازمانی مناسب، استراتژی نوآوری، تعهد به منابع، پشتیبانی مدیریت ارشد، مدیریت پورتفولیو و فرآیند توسعه محصول جدید چند مرحله ای، منضبط و منضبط. معمولا جزئیات این عوامل ارائه شده و کاربرد آنها در صنعت تشریح شده است.
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.