مبانی نظری استراتژی های توسعه کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 خرداد 1397
word
1
74
427 بازدید
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید

با سلام و دورود فراوان با مبانی نظری استراتژی های توسعه کارآفرینی در خدمت همراهان عزیز سایت مقاله یک هستیم فایلی که به صورت کامل و جامع به موضوع نگریسته است

مبانی نظری فصل دوم پایان نامه استراتژی های توسعه کارآفرینی

همه مبانی نظری ، تعاریف ، مدل ها و …در مورد کارآفرینی و استراتژی های توسعه کارآفرینی با منابع معتبر در یک فایل 74 صفحه ای آماده شده است.نوع فایل ورد می باشد

مبانی نظری استراتژی های توسعه کارآفرینی

راهبرد و استراتژی های کارآفرینی

امیت و همکاران (2010) راهبرد کارآفرینانه را پدیده ای درون سازمانی تعریف می کنند، درحالی که دراکر  (2001) راهبردهای کارآفرینانه را آن دسته از روش ها و سیاست هایی می داند که در بازار و در خارج کسبوکار اتفاق می افتد. وی راهبردهای کارآفرینانه را نقطة مقابل مدیریت کارآفرینانه می داند.  شین (2003) راهبردهای کارآفرینانه را کوشش هایی می داند که برای به دست آوردن و حفظ ارزش خصوصی از طریق بهره برداری از فرصت ها صورت می گیرد. با توجه به راهبردهای مختلفی که شین (2003) بیان کرده است و با در نظرگرفتن طبیعت کارآفرینی، می توان گفت راهبردهای کارآفرینانه هم در داخل سازمان به صورت راهبردهای ایجاد خلاقیت و نوآوری و هم در خارج سازمان جریان دارد و این گونه راهبردها را نمی توان به داخل یا خارج سازمان محدود کرد.

امیت ، بریهام و مارکمن[1]  (2000) راهبرد کارآفرینانه را پدیده ای درون سازمانی تعریف می کنند، درحالی که دراکر  و ویلسون [2](2001) راهبردهای کارآفرینانه را آن دسته از روش ها و سیاست هایی می داند که در بازار و در خارج کسب و کار اتفاق می افتد.  وی راهبردهای کارآفرینانه را نقطة مقابل مدیریت کارآفرینانه می داند.  شین[3] (2003) راهبردهای کارآفرینانه را کوشش هایی می داند که برای به دست آوردن و حفظ ارزش خصوصی از طریق بهره برداری از فرصت ها صورت می گیرد (نقل از سی سخت، طالب و حسینی، 1394).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.