تحقیق فناوری هایی که برای جامعه چالش های فرهنگی یا تغییر سبک زندگی به وجود آورده 


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
22 نوامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
125
تعداد صفحات
14
دسته بندی
تعداد بازدید
2951 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با تحقیق فناوری هایی که برای جامعه چالش های فرهنگی یا تغییر سبک زندگی به وجود آورده در خدمت شما هستیم.

تحقیق فناوری هایی که برای جامعه چالش های فرهنگی یا تغییر سبک زندگی به وجود آورده 

ویژگی های فایل:

نوع این فایل ورد قابل ویرایش می باشد و دارای 14 صفحه است.

تحقیق فناوری هایی که برای جامعه چالش های فرهنگی یا تغییر سبک زندگی به وجود آورده

قسمتی از متن تحقیق

چکیده

خانواده به عنوان بنیادی‏ ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی و انسانی، در شکل‏ گیری و تکمیل هویت افراد و جامعه نقش به سزایی دارد و در طول تاریخ، ارزش و جایگاه بالایی در تربیت و رشد افراد جامعه داشته است. امروزه فروپاشی مرزهای اطلاعاتی، شتاب تحولات و پیشرفت فن آوری، تأثیرات عمیق و شگرفی بر جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی جوامع برجا گذاشته است.

می توان گفت به دو شیوه اینترنت در فرهنگ تغییر ایجاد می کند: اول این که فرهنگ خود را به دیگران عرضه داشته و دوم این که راهی برای بقیه فرهنگ ها می باشد و چون کاربران اینترنت به پیشروان و جریانات پیشتاز فرهنگی دسترسی دارند، لذا این افراد و جریانات، بخشی از فرهنگ اینترنت و یا بخشی از فرهنگ های دیگر هستند.

همچنین می توان گفت اینترنت می توان به خودی خود سبب دگرگونی وضعیت اقتصادی و سیاسی شود  و در آینده، اثرات دیگری را نیز پدیدار خواهد کرد؛ زیرا اینترنت محلی است برای عرضه الگوهای رفتاری متفاوت با فرهنگ های رسمی و لذا در سطح فعالیت های مؤثری، چون جنگ، صنعتِ تروریسم و تبادل دانشجویان قرار می گیرد و احتمالاً به همین خاطر است که تأثیرگذاری آن در قیاس با دو عامل دیگر؛ یعنی(عوامل محیطی و حوزه های فرهنگی) بیشتر خواهد بود.مهمترين خصوصيت اينترنت آزادي انتشار اطلاعات است. حافظه مجازي اينترنت اين فرصت را فراهم كرده است تا با انباشتي از اطلاعات در اين فضا روبرو باشيم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.