دانلود تحقیق فناوری هایی که برای جامعه ما چالش های فرهنگی به وجود آورده


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
23 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
14
دسته بندی
تعداد بازدید
1476 بازدید
۴۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود خدمت همراهان سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید امروز با دانلود تحقیق فناوری هایی که برای جامعه ما چالش های فرهنگی به وجود آورده در خدمت شما هستیم.

دانلود تحقیق فناوری هایی که برای جامعه ما چالش های فرهنگی به وجود آورده

نوع این فایل ورد قابل ویرایش و دارای 14 صفحه می باشد.

دانلود تحقیق فناوری هایی که برای جامعه ما چالش های فرهنگی به وجود آورده

قسمتی از متن

چکیده

فن آوری رسانه‏ای به عنوان یکی از پی‌آمدهای مدرنیسم، با حضور در خانواده‌ها کارکردهای خانواده را تغییر داده است. ارزش‏هایی چون مادی‏گرایی، مصرف‏گرایی و فردگرایی، خانواده را از کارکردهای اصلی خود دور کرده و موجب گسست پیوندهای اصیل خانوادگی شده است.

در حال حاضر از به ‏کارگیری فن آوری های مدرن تا حدود زیادی گریزی نیست و در کنار آسیب‌ها، مزایا و فوایدی زیادی نیز به همراه دارد. ازاین‌رو، شایسته است با فرهنگ‏سازی و آگاهی‏بخشی به خانواده‌ها، ضمن بهره‏گیری از آثار مثبت آن، تدابیری برای کاهش آسیب‌ها اندیشیده شود.

مقدمه

خانواده به عنوان بنیادی‏ ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی و انسانی، در شکل‏ گیری و تکمیل هویت افراد و جامعه نقش به سزایی دارد و در طول تاریخ، ارزش و جایگاه بالایی در تربیت و رشد افراد جامعه داشته است.

امروزه فروپاشی مرزهای اطلاعاتی، شتاب تحولات و پیشرفت فن آوری، تأثیرات عمیق و شگرفی بر جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی جوامع برجا گذاشته است. همگام با این تحولات، ارزش‏ها و کارکردهای خانواده نیز دچار دگرگونی‏ هایی شده است.

گسترده ترین تعریف تکنولوژی به عنوان گونه ها،‌ چه مادی و چه غیر مادی است که از طریق استفاده از تلاش های ذهنی و فیزیکی و برای به دست آوردن مقداری ارزش ساخته می شوند. در این کاربرد،  تکنولوژی به ابزار ها و ماشین هایی اشاره دارد که ممکن است از آن ها برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده شود.تکنولوژی می توان برای اشاره به مجموعه ای از روش ها استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.