مبانی نظری رفتار اخلاقی – 29 صغحه
مبانی نظری رفتار اخلاقی که در ذیل جزئیات آن را مشاهده می کنید به فواعد و اصولی که افراد در برخورد با دیگران و تعاملات خود رعایت کنند مربوط می شود.این مبانی نظری:
- دارای فرمت ورد با قابلیت ویرایشی می باشد.
- تعداد صفحات آن 29 صفحه است.
- دارای منابع درون متنی و پایانی است.
- نمودار و اشکال بسیار کارآمد و مناسب دارد.
- پیشینه نهایی به صورت ویژه تحقیقات داخلی را نیز که مشابه بوده اند ذکر کرده است.
همچنین ببینید: پرسشنامه در مورد اخلاق حرفه اي
مبانی نظری رفتار اخلاقی
- رفتارهای اخلاقی
- تاریخچه
- تعاریف و مفاهیم رفتارهای اخلاقی
- جدول ،تعاریف اخلاق
- اهمیت اخلاق
- اخلاق از نظر اسلام
- ابعاداخلاق
- رابطه استانداردهای اخلاقی و الزامات قانونی
- شکل رابطهي بين مقررات قانوني و استانداردهاي اخلاقي
- روشهای التزام به رفتارهای اخلاقی در سازمانها
- نظريههاي اخلاق
- عناصر اخلاقي
- مدلهاي اخلاق سازماني
- قالب مدل اخلاق سازماني با رويكردي نظام يفته
- شكل مراحل توسعهي اخلاقيات كولبرگ
- تصویر مدل رفتارهاي اخلاقي و غيراخلاقي
- فوايد و كاركردهاي اخلاق در سازمان
- منابع ارزشهاي اخلاقي
- شكل نيروهايي كه به اخلاق مديريت شكل ميدهند
- آثار مثبت رعايت اصول اخلاقي
- بخش سوم:پیشینه تحقیق
- جدول پیشینه تحقیقات
- منابع و مآخذ
رفتار اخلاقی چیست؟
تعریف: رفتار اخلاقی به کارگیری اصول اخلاقی در یک موقعیت معین است. این به معنای رفتار بر اساس معیارهای اخلاقی تعیین شده توسط جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم.
رفتارهای اخلاقی را می توان هم در روابط فردی و هم در روابط کاری شناسایی کرد. این مفهوم همچنین می تواند برای شرکت ها به عنوان موجودیت اعمال شود. پیامدهای اخلاقی اقدامات انجام شده در هر یک از زمینه های ذکر شده قبلی را ارزیابی می کند.
یک رفتار اخلاقی برای عملکرد صحیح جامعه ضروری است. افرادی که رفتار غیراخلاقی دارند معمولاً اعتماد دیگران را از دست می دهند و رفتار غیراخلاقی آنها نیز باید توسط قانون مجازات شود.
از سوی دیگر، رفتارهای اخلاقی را می توان در روابط کاری نیز مشاهده کرد. همکاران باید استانداردهای اخلاقی را بین یکدیگر حفظ کنند تا از محیط کاری سالم اطمینان حاصل کنند.
این رفتار با ارزشها و اصول خاصی که در روابط حفظ میشود، مانند صداقت، شفافیت، صداقت یا انصاف نشان میدهد. اینها استانداردهای اخلاقی هستند که برای حفظ محیط اخلاقی باید بین طرفین رعایت شود.
در نهایت، کسب و کار و شرکت ها نیز باید رفتار اخلاقی را نسبت به مشتریان و سهامداران خود حفظ کنند. شفافیت با سهامداران، وقت شناسی در پرداخت ها و برخورد منصفانه با کارکنان از رفتارهای اخلاقی مطلوب برای شرکت ها است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.