دانلود مبانی نظری هوشمندسازی مدارس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
6 ژوئن 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
42
دسته بندی
تعداد بازدید
864 بازدید
۱۴۰,۰۰۰ ریال

یکی از متغییر های تحقیقات حاضر که با فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گرفته است هوشمند شدن کلاس های درس می باشد دانلود مبانی نظری هوشمندسازی مدارس به مفاهیم، تعاریف، تاریخچه و ویژگی کلاس های هوشمند پرداخته است با شما هستیم در ادامه با توضیحاتی تکمیلی این فایل

مبانی نظری فصل دوم پایان نامه هوشمندسازی سازی مدارس

این فایل پیش روی شما فایل کامل و جامع با فرمت ورد قابل ویرایش است که تعداد 40 صفحه دارد

دانلود مبانی نظری هوشمندسازی مدارس

فهرست مطالب فایل مبانی نظری

  1. مقدمه
  2. تاریخچه متغیرهای پژوهش
  3. تاریخچه مدارس هوشمند
  4. سیر تاریخی مدارس هوشمند در جهان
  5. سیر تاریخی مدارس هوشمند در ایران
  6. مدارس هوشمند
  7. ارکان مدارس هوشمند
  8. اصول کلی مدارس هوشمند
  9. مزایا و معایب مدارس هوشمند
  10. وجود مدارس هوشمند در آموزش و پرورش
  11. اهمیت و ضرورت مدارس هوشمند
  12. اهداف مدارس هوشمند
  13. موانع موجود در در راه استقرار مدارس هوشمند کشور
  14. نقش معلمان در مدارس هوشمند کشور
  15. پیشینه پژوهش
  16. پژوهش های داخلی
  17. پژوهشهای خارجی
  18. جمع‌بندی پیشنه تحقیق
  19. منابع

در دهه‌هاي اخير، گستره فعاليت در زمينه آموزش و يادگيري نيز چون ديگر فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و غيره، از توسعه و پيشرفت سريع فناوري و ظهور پديده‌هايي چون ماهواره، رايانه، اينترنت و غيره متأثر و دگرگون شده است. استفاده از فناوری در آموزش ايران به زمان بهره‌گيري از ابزارهاي کمک آموزشي سمعي بصري شامل نمايش اسلايد و فيلم‌هاي آموزشي در کلاس درس باز مي‌گردد. پس از آن، تلويزيون به عنوان رسانه آموزشي مورد توجه قرار گرفت و تلويزيون آموزشي ملي ايران به طور رسمي به امر آموزش همگاني در سراسر کشور پرداخت (خسروی، 1389)

پس از ورود صنعت رايانه به ايران و رشد و نفوذ رايانه‌هاي شخصي در ميان اقشار مختلف فرهنگي اجتماعي، فعاليت در زمينه آموزش مبتني بر رايانه نيز آغاز گشت و بيش از ده سال است که در اين زمينه فعاليت مي‌شود و اين امر با توليد لوح‌هاي فشرده آموزشي آغازگردیده است. به طور کلي، از نيمه دوم سال (1380) به بعد، رويکرد به اين مقوله جدي‌تر و فعاليت‌هاي عملياتي در زمينه آموزش اينترنتي و بهره‌گيري از پهناي باند مخابراتي براي ارائه دوره‌هاي آموزشي در گوشه و کنار کشور آغاز شد تا اینکه طبق مصوبات شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در سال تحصيلي 1384-1383، پایلوت مدارس هوشمند به سازمان آموزش و پرورش شهر تهران محول گرديد. از آن زمان تا کنون فعالیت­های بسیاری در حوزه مدارس هوشمند در بخش­های مختلف انجام گردیده است تا جایی که در آخرین اظهار نظرها مسئولین وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده­اند که 26 هزار مدرسه در سراسر ایران در یکی از مراحل هوشمندسازی قرار دارند (شریفی و دلاور، 1389).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.