پاورپوینت نقش فرهنگ انسانی در کاهش مدیریت استرس و یادگیری


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
12
دسته بندی
تعداد بازدید
1530 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با پاورپوینت نقش فرهنگ انسانی در کاهش مدیریت استرس و یادگیری در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت نقش فرهنگ انسانی در کاهش مدیریت استرس و یادگیری

ویژگی های فایل پاورپوینت قابل ویرایش است و دارای 12 عدد اسلاید کامل و جامع می باشد.

پاورپوینت نقش فرهنگ انسانی در کاهش مدیریت استرس و یادگیری

قسمتی از متن فایل

مدیریت استرس و سایر موضوعات مرتبط با استرس مانند مقابله با استرس و روش های کاهش استرس و عوامل استرس زا و استرس شغلی، از جمله بحث‌های رایج در روزگار ما هستند. شاید نیم قرن قبل، چنین واژه‌هایی به ندرت شنیده می‌شدند. در گذشته‌های دور زمانی که از عاملان مرگ حرف زده می‌شد همه به یاد عفونت و بیماری و جنگ و مواردی از این دست می‌افتادند.اما به نظر می‌رسد که امروز استرس در زندگی شخصی و استرس شغلی از جمله عوامل مهمی هستند.

استرس در سیستم واکنش همه موجودات زنده وجود دارد استرس در موجودات زند وظایفی را بر عهده دارد که بالا بردن سطح هوشیاری از مهمترین آن هاست بدون داشتن استرس عموما هیچ موجودی تونایی یادگیری را ندارد و نسبت به تغییرات پیرامون خود نمی تواند واکنشی داشته باشد.

واکنش های فیزیکی و ذهنی و عاطفی که در نتیجه تغییرات و نیازهای زندگی فرد به وجود می آید را استرس می گویند هر فردی پاسخ متفاوتی به تغییرات زندگی خود دارد هر استرسی بد نبوده مثلا استرس مثبت می تواند یک انگیزه دهنده باشد اما استرس منفی در زمانی که تغییرات و نیازهای فرد را شکست می دهد به وجود می آید. در حالت استرس بدن دچار حالت هایی از قبیل ضربان قلب، فشار خون، متابولیسم و افزایش تولید هورمون در بدن می شود. استرس در مواقعی که موجودات زنده هنگام  به وجود آمدن تغییرات که تعادل درونی را به هم می زند همیشه به وجود می آید عکس العمل ها در مقابل استرس متفاوت است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.