دانلود پاورپوینت جبر و معادله


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
18 اکتبر 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
17
دسته بندی
تعداد بازدید
745 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درودبه همراهان سایت مقاله یک با دانلود پاورپوینت جبر و معادله در خدمت شما هستیم.

پاور پوینت جبر و معادله

فرمت فایل پاورپوینت می باشد و دارای 17 اسلاید کامل و جامع در مورد جبر و معادله دارد.

دانلود پاورپوینت جبر و معادله

قسمتی از متن فایل

دنباله

برای یک دنباله عددی می توان با نوشتن یک جمله عمومی به صورت عبارت جبری، به ازای داشتن شماره جمله ، مقدار عددی آن جمله را به دست آوریم. دنباله حسابی: دنباله ای است که با جمع کردن عددی با عدد قبلی عدد بعدی به دست می آید. دنباله هندسی دنباله ای است که با ضرب کردن یک عدد در عدد قبای عدد بعدی بدست می آید. دنباله مربعی همانطور که از اسمش پیداست هر عدد به توان 2 می رسد. دنباله فیبوناتچی دنباله ای است که دو جمله اول آن عدد یک است و از جمله سوم آن به بعد جمله های بعدی آن با جمع دو جمله قبل به دست می آیند یعنی جمله سوم آن عدد 2 است و …..

هر عبارت جبری شامل یک یا چند عدد ، متغیر و عمل هایی مثل جمع و تفریق و ضرب و تقسیم است. عبارت های جبری عبارت های شیرینی هستند که می توان عباراتی که شبیه هم هستند را با هم در نظر گرفت.

متغیر:

همانطور که از اسم متغیر معلوم است یعنی چیزی که تغییر پذیر می باشد متغیر نمادی برای نشان دادن یک مقدار نامعلوم (مجهول) است که با حروف انگلیسی نشان داده می شود. که در مقدار آن به معادله و عبارت جبری بستگی دارد.

قوانینی در حل معادله است که در معادله دو طرف تساوی را می توان در یک عدد مساوی ضرب، کم، تقسیم کرد و معادله جواب صحیحی بدست می آید. برای حل کردن معادله بهترین راه حل به این ترتیب است که عباراتی که دارای متغیر هستند را در سمت چپ معادله قرار دهیم و عباراتی که معلوم هستند یعنی متغیر ندارند و عدد هستند را در سمت راست معادله قرار دهیم و شروع به حل کردن معادله کنیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.