دانلود تحقیق رابطه حقوق مالی و بحث بودجه ریزی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
6 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
15
دسته بندی
تعداد بازدید
602 بازدید
۲۵,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با دانلود تحقیق رابطه حقوق مالی و بحث بودجه ریزی در خدمت شما هستیم.

دانلود تحقیق رابطه حقوق مالی و بحث بودجه ریزی

ویژگی های فایل:

نوع فایل ورد قابل ویرایش می باشد و دارای 15 صفحه است.

دانلود تحقیق رابطه حقوق مالی و بحث بودجه ریزی

قسمتی از متن فایل

بودجه

بودجه برنامه مالی و اجرایی دولت است که برای یکسال مالی تهیه و حاوی پیش بینی درآمدها و سایر مناطع تامین اعتبار و برآورد هزینه ها برای انجام عملیاتی که منجربه نیل به سیاست های و اهداف پیش بینی شده در برنامه توسعه تهیه می شود این برنامه برای صرفه جویی، استقراض و مخارج است. بودجه یک مفهوم مهم در اقتصاد خرد، که با استفاده از خط بودجه به نشان دادن تجارت آف بین دو یا چند کالا است. در شرایط دیگر، بودجه یک برنامه سازمانی مندرج در شرایط پولی است.

بودجه در هر سازمانی مهم و پرکاربرد است سازمان ها فعالیت های مال و پرداخت هزینه ها برای اجرای برنامه های متعدد و متنوع را رد چارچوب بودجه انجام می دهند. بودجه نقش بسیار مهم و کاربردی در توسعه سازمان ها دارد. انواع بودجه بندی بر سه قسم می باشد بودجه بندی متداول، بودجه بندی برنامه ای، بودجه بندی عملیاتی.

طبق بودجه بندی متداول هزینه ها نباید از اعتبارات تخصصی فراتر رود. در بودجه بندی برنامه ای در این شیوه عملیات دستگاه های اجرایی به شکل برنامه کار تنظیم می شود و همچنین در بودجه بندی عملیاتی برنامه ای پیشرفته است. بر طبق اصول خاصی استوار است مثل روش اندازه گیری کارو قیمت های تمام شده.

این روش از سویی به دلیل گردش آسانتر اطلاعات، تبادل نظر با دست اندرکاران فعالیتهای مختلف و علاقه‌مند شدن آنها به تدوین بودجه ریزی و از سوی دیگر به دلیل ساختار خاص تشکیلاتی جهاد دانشگاهی و استقلال نسبی واحدهای زیر مجموعه کاراتر به نظر می‌رسد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.