خرید و دانلود طرح درس سالانه نگارش دهم


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1 اکتبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
2143 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

خرید و دانلود طرح درس سالانه نگارش دهم

خرید و دانلود طرح درس سالانه نگارش دهم

خرید و دانلود طرح درس سالانه نگارش دهم

نوع فایل ورد قابل ویرایش است

در این طرح درس ماه ، هفته ، جلسه ، عناوین و رئوس مطالب و هدف های رفتاری و آموزشی آورده شده است.

اهمیت نوشتن و ضرورت رشد وضعیت نوشتاری

در مرکز نویسندگی، اغلب از ما می پرسند “چه چیزی نوشتن خوب را ایجاد می کند؟” یا “چه چیزی باعث می شود کسی نویسنده خوبی شود؟” مربیان از خود می‌پرسند که آیا واقعاً می‌توان نوشتن را به کسی آموزش داد و چرا دانش‌آموزان آنها تا به حال نوشتن را نمی‌دانند. برای شروع درک اینکه چه چیزی نوشتن و نویسندگان را “خوب” می کند، باید سوال بزرگتر “نوشتن چیست؟” را بپرسیم.

ما برای نوشتن ارزش قائلیم زیرا انتخاب‌های شخصی نویسنده را نشان می‌دهد و در نتیجه چیزی از عادت‌های ذهنی او، توانایی او در ایجاد ارتباط و شکل‌دهی ایده‌ها، و توانایی او برای دگرگون کردن یا تغییر ما به‌عنوان خوانندگان را نشان می‌دهد. ما نوشتن را به عنوان شاهدی بر یک موضوع یا موقعیت ذهنی در نظر می گیریم. به خصوص در یک محیط دانشگاهی، ما زبان نوشتاری را به عنوان بیان فردی می خوانیم (چه چند صدا به صدایی که ما در صفحه امتیاز داریم یا نه)، به عنوان رگباری از یک ذهن فردی به ذهن دیگر. با این حال، نوشتن برای ما به عنوان یک شی نیز عمل می کند، یک «قطعه» یا یک «کاغذ» که شکل، اندازه و عملکرد آن توسط ژانر و قراردادها تعیین می شود.

 در حالی که ما به نوشتن به عنوان فناوری فکر نمی کنیم، اما این نیز این است که; به ما این امکان را می‌دهد که ایده‌های یک فرد را از محدوده ذهنش حذف کنیم و آن ایده‌ها را در جای دیگری ثابت کنیم، مکانی که در آن بر اساس استانداردها، به طور عینی ارزیابی شوند. اینجا جایی است که احساس ما از آنچه به عنوان نوشتن “خوب” به حساب می آید، رشد می کند. ما ایده‌آل‌های عینی (اگرچه بسیار متن‌شده) را برای نوشتن ایجاد کرده‌ایم که شامل معیارهایی از صدای مناسب، واژگان، شواهد و ترتیب است. بنابراین در حالی که نوشتن بسیار شخصی یا ذهنی است، فضایی عینی ایجاد می کند، مکانی جدا از فرد، و ما آن را با معیارهای عینی برگرفته از زمینه می سنجیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.