مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
25
دسته بندی
تعداد بازدید
684 بازدید
۱۰۰,۰۰۰ ریال

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی

فرسودگی شغلی چیست و علل و علائم و درمان آن چگونه است مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی عنوانی است که تا حدودی به سوالاتی که هم اکنون مطرح شد پاسخ خواهد داد کارزدگی یا همان فرسودگی در شغل در لغت نوعی تحلیل قوای روانی همراه با افسردگی نیز شناخته شده است فایل حاضر که در ادامه می توانید با مشخصات کلی آن آشنا شوید به موضوع فوق الذکر اشاره دارد.

 مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی

ویژگی های فایل مبانی نظری کارزدگی از شغل

این فایل با فرمت ورد قابل ویرایش می باشد تعداد صفحات آن 25 صفحه می باشد در این فایل تعاریف، مفاهیم ، نظریه ها، عوامل، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی با ذکر منابع و ماخذ معتبر موجود است.

علت فرسودگی شغلی

فرسودگی شغلی می تواند هم از درون آدمی باشد و هم بیرون که مربوط به عوامل و افرادی است که با آنها در ارتباط هستیم. عوامل درونی مثل نارضایتی در شغل خود و دل زدگی از آن است و عوامل بیرونی عواملی هستند که با آنها روزانه در ارتباط هستیم مثل مدیر، همکار و خانواده اگر نتوانیم ارتباط خوبی با این افراد برقرار کنیم دچار افسردگی می شویم که در بعضی از موارد نشان داده شده افراد مجرد بیشتر دچار این عارضه می شوند.

درمان:

برای درمان این افسردگی هم می توان از روان کاوی استفاده کرد و هم از می توان دارو تجویز کرد. باید به این افراد روحیه داد و توانایی های آن هارا به یاد آورد تا آنها بتوانند با کار خود کنار آمده و روحیه خود را بدست آورند تا بتوانند دوباره به شغل خود بازگردند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.