دانلود پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریجی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
4 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
1132 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود خدمت بزرگواران با دانلود پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریجی در خدمت شما عزیزان بوده و شما با دانلود این فایل می توانید با جزییات این پرسشنامه آشنا شوید.

 خرید و دانلود پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریجی

ویژگی های پرسشنامه:

این پرسشنامه چهل سوال دارد ومقیاس ،شیوه نمره گذاری و تفسیر پرسشنامه–روایی و پایایی پرسشنامه –منابع دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریجی

قسمت هایی از متن پرسشنامه

یکی از موقعیت هایی که برای همه در زندگی پیش می آید قرار گرفتن در موقعیت های نامطلوب و آزار دهنده است که هر کس با توجه به تجربیات خود در مقابل آن واکنش نشان می دهد. بعضی از افراد در این موقعیت و در برابر رفتار ناخوشایند سکوت می کنند و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند و بعضی هم عصبانی می شوند و با اطرافیان خود درگیر شده و شروع به پرخاشگری می کنند.

بهضی هم وقتی در چنین موقعیت هایی قرار می گیرند سعی می کنند جراتمندانه و صادقانه و محترمانه خواسته و درخواست خود را عنوان کنند ابراز وجود کی از ویژگی های خوب افراد موفق می باشد.

در مواقعی که با موقعیت ناخوشایند و آزار دهنده ای مواجه خواهید شد می توان بین برخورد منفعلانه و پرخاشگر را به خوبی در رفتارتان رعایت کرده یعنی اینه نه منفعلانه عمل کنید و نه پرخاشگرانه بله با صداقت و محترمانه می توانید خواسته خود را مطرح کرده و در صورتی که نیاز باشد از روی ادب و احترام با طرف مقابل بحث و گفت و گو کرده و به نتیجه دلخواه خود برسید در این موقع ابراز وجود کرده اید.

در رفتار پرخاشگرانه فرد بر این باور است که که همه باید مثل اون فرد بوده و در فکر خود او هرگز اشتباه نمی کند و حق با او است و طرف مقابل اشتباه کرده و فرد پرخاشگر همیشه خود را همه چیز دان می داند اینگونه افراد پرخاشگر ذهن و فکرشان بسته است و اجازه اطلاعاتی بر خلاف عقیدشان را به خود نمی دهند و در حالت کلی شنونده هایی ضعیف هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.