دانلود مقاله کامل وضعیت فعلی و آینده گروه های تروریستی داخلی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
31 ژانویه 2018
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
630 بازدید
۲۰,۰۰۰ ریال

دانلود مقاله کامل وضعیت فعلی و آینده گروه های تروریستی داخلی

دانلود مقاله کامل وضعیت فعلی و آینده گروه های تروریستی داخلی

نوع فایل ورد و تعداد 10 صفحه

چکیده:

تروریسم ، در قرن حاضر بهانه ای برای جنگ افروزی قدرت های بزرگ به حساب می آید ، هرچند که اصل مبارزه با تروریسم و گروه های تروریستی در قالب تامین امنیت ملی، قابل دفاع است، اما استراتژی ابرقدرت ها در راستای نوقلمرو خواهی در پس فرا افکنی های رسانه ای و تحریف واقعیت توسط پایگاه های خبری پنهان مانده است.

از آنجائیکه حمایت از تروریسم و گروه های تروریستی از اتهاماتی است که به ایران نسبت داده می شود و پیرامون آن تبلیغات گسترده ای صورت می گیرد ، پرسش اساسی این مقاله آن است که: وضعیت فعلی و آینده گروه های تروریستی داخلی چگونه است؟ و چه عواملی شکل دهنده تروریست نامیدن جمهوری اسلامی ایران می باشند؟

به نظر می رسد ایالات متحده از به راه انداختن جنگ روانی علیه ایران با موضوعیت تروریسم تحت الشعاع قرار دادن افکار عمومی جهانیان و کم اثر کردن قدرت نفوذ ایران در سطح جهان و در نهایت منزوی کردن ایران می باشد و از عواملی چون صدور انقلاب ، گروگانگیری لانه جاسوسی، حمایت از گروه های مجاهد اسلامی و تلاش برای دستیابی به انرژی هسته ای برای تروریست معرفی نمودن جمهوری اسلامی استفاده می کند. این مقاله به وضعیت گروه های تروریستی داخلی می پردازد.

کلمات کلیدی: جنگ روانی، تروریسم.

مقدمه:

امروزه تاثیر مساله تروریسم و گروه های تروریست را نمی توان بر افکار عمومی نادیده گرفت . چرا که همواره رسانه های ارتباط جمعی ، اینترنت و پایگاه های خبری و… بدین موضوع می پردازند. ایجاد ترس و وحشت از امکان وجود گروه های تروریستی و نیز عملیات های خرابکارانه ، افکار عمومی را بر آن می دارد

دانلود مقاله کامل وضعیت فعلی و آینده گروه های تروریستی داخلی

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.