تحقیق نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
8 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
8
دسته بندی
تعداد بازدید
1113 بازدید
۳۳,۰۰۰ ریال

با سلام و درود به همراهان سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید امروز با تحقیق نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس در خدمت شما هستیم.

تحقیق نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس

تحقیق نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس

  • دارای فرمت ورد قابل ویرایش است
  • تعداد 10 صفحه
  • آماده پرینت می باشد.
  • مناع دارد.

مقدمه

شهدای محصل و مربی ، پاسداشت شهیدانی می باشد که با وجود خردی سن به ندای امام معظم تحول آری گفتند و با خون پاکیزه خودشان نهال نهضت را آبیاری کردند.

دشمنان اسلام و تحول بدانند که ماهم فرزندان این شورش و دنباله دهنده روش بسیجیان و رزمندگان دیروز هستیم و حاضریم برای دوام دیار ، انتظام و اغتشاش از مجموعاً بود خودش صرفنظر کنیم تا نظاره ناآشنایان به بوم نظیف ایران دوخته نشود.

نقش آفرینی محصل ها و فرهنگیان در 8 سال پدافند متدین ، یادآورشد : در نما های حق علیه ناحق محصل ها جوان 13 ساله کم نبودند که برای تدافع از کیان شهر دوشادوش باقی رزمندگان تحرک و جدال آفرینی کردند .

نقش دانش آموزان در جنگ

وجود پرحرارت دانشجویان در نما های حق علیه بی‌معنی نشانه دهنده مال‌اندیشی و مشاهده عمیق آنها به ناآرامی اسلامی شد به روش ای که برگه های هشت سال پدافند متدین مقتبس از عنوان گنده مردانی برای‌اینکه کشته حسین هوشیار می گردد تا برای دایماً بر تارک دنیا پرافتخار نهضت اسلامی بدرخشد.

جمعاً شهدا برای سرزمین و صلح سرزمین و مدافعه از آن روح خویش را برخی کرده و به شهادت رسیدند ما تنها شغلی می توانیم در حق شهدا اجرای دهیم که حتما باید برای زنده نگه داشتن ذکر آنها بکوشیم.

مبارزه ولو به طور دائم به مانند يک تهديد و لطمه به آمار مي‌آيد ، منتها همين کارزار بعد که مبتني بر الگويي اقدس و انساني به پيش برده گردد مي تواند دستاوردهاي بزرگي نيز براي يک شریعت داشته هست که هشت سال تدافع اقدس شریعت ايران الگو مشخص آن بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.