دانلود تحقیق مایع خنک کننده موتور و ویژگی های آن


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
24 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
تعداد صفحات
9
دسته بندی
تعداد بازدید
5094 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود تحقیق مایع خنک کننده موتور و ویژگی های آن در خدمت شما هستیم.در این تحقیق ویژگی های مایع خنک کننده موتور توضیح داده شده است.

دانلود تحقیق مایع خنک کننده موتور و ویژگی های آن

ویژگی های تحقیق:

نوع فایل ورد و دارای 9 صفحه می باشد که شامل منابع و فهرست است.

دانلود تحقیق مایع خنک کننده موتور و ویژگی های آن

قسمتی از متن

پایه مناسب برای خنک کنندگی مایعات

انتخاب مناسب ترین مایع به منظور حذف گرما از پیشرانه باید بر اساس تعدادی شاخص باشد. به طور کلی و مهم تر از همه، مایع باید ظرفیت گرمایی بالاتر و سرعت انتقال بالایی داشته باشد تا گرمای بیشتری را در موتور جذب کند و سریعا به سمت رادیاتور جریان یابد، جایی که قرار است در آن، به وسیله جریان شدید هوا خنک شود. ساده ترین مایع، آب است. آب دارای ظرفیت گرمایی بسیار بالایی بوده و قابل دسترس و ارزان است، بنابراین یکی از موثرترین مواد خنک کننده ای به شمار می رود که بشر تا به حال شناخته است.

مایعات خنک کننده موتور خودرو یکی از کالاهایی است که دارندگان خودرو با شروع فصل سرما به دنبال آن هستند که این مایع با عنوان ضد یخ شناخته شده است. ضديخ، يك تركيب شيميايي شامل اتيلن گليكول، بازدارنده هاي خوردگي، مواد ضدكف، رنگ و آب است كه مخلوطي از آن با آب به عنوان پايين آورنده نقطه انجماد مايعات خنك كننده موتور خودرو به كار مي رود. ضديخ همچنين به عنوان افزايش دهنده نقطه جوش آب در سيستم خنك كننده موتورهاي درون سوز نيز به كار مي رود كه مخلوط40 تا70 درصد آن در چهار فصل سال مناسب است. اجزاي تشكيل دهنده مايعات خنك كننده موتور عبارتند از: سيال پايه، بازدارنده هاي خوردگي، مواد ضدكف، آب، رنگ.

معیار انتخاب ضد یخ خوب برای خودرو توصیه است که سازنده موتور کرده است. وگرنه با توجه به دارا بودن علامت استاندارد ضديخ مناسب را شناسايي و خريداري كرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.