دانلود تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی بر اقتصاد


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
2 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
8
دسته بندی
تعداد بازدید
553 بازدید
۱۵,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی بر اقتصاد در خدمت شما هستیم.

دانلود تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی بر اقتصاد

ویژگی های فایل:

نوع فایل ورد و دارای 8 صفحه می باشد.

دانلود تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی بر اقتصاد

قسمتی از متن تحقیق

مقدمه

اینترنت با افزایش دسترسی و به حداقل رساندن تاخیر زمانی تا بازار بر نوآوری کسب و کار تاثیر می گذارد. امروزه بسیاری از تعاملات اجتماعی و کسب و کار افراد به فضای مجازی کشیده شده است و ارتباطات مجاز بخش عمده ای از دلایل استفاده کاربران از این فضای مجازی می باشد. در این میان شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

چندی پیش هدف از بازاریابی آنلاین فقط جلب توجه مشتری برای کلیک و ورود به سایت شرکت بود، اما اکنون هدف ایجاد تعامل پایدار با مشتری است .محبوبیت روزافزون وب سایت هایی مانند یوتیوب و فیسبوک نشان می دهد که اینترنت چگونه درحال تغییر است؛ کاربران دیگر فقط داده های ایستا را دانلود نمی کنند بلکه محتوا را بین خودشان آپلود و به اشتراک می گذارند.

شبکه های اجتماعی هم محاسن دارند در اقتصاد و هم معایب یکی از معایب آن ها می تواند عاملی برای انحراف افراد جامعه باشد. نرم افزارهای اتصال به شبکه های اجتماعی می توانند در راستای ارتقای سطح آگاهی های جامعه موثر باشند در این شبکه ها افراد به صورت گروه ها به تبادل اطلاعات می پردازند.

شرکت های تجاری نیز هستند که برای تبلیغ محصولات خود سعی در استفاده از شبکه های اجتماعی را دارند. با وجود  شرکت های مهم در عرصه سرمایه گذاری های کلان در حوزه شبکه های اجتماعی از سال های ۲۰۰۶ به بعد تاکنون، کشورهای قدرتمند و رقیب در حوزه های اقتصادی، مذهبی و … برای به دست گرفتن گوی سبقت از رقیبان از سعی در خرید و استفاده از اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی را دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.