اقدام پژوهی راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی


در حال بارگذاری
18 آگوست 2018
114 بازدید
30,000 ریال
خرید

اقدام پژوهی راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی

اقدام پژوهی راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی

اقدام پژوهی راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش دوره ابتدایی در مدرسه عادی

نوع فایل word و تعداد صفحات آن ۲۱صفحه است

چکیده

آنچه اهمیت دارد این است که معلمان باید با توجه به توانایی های دانش آموزان، کیفیت آموزش خود را بالاتر ببرند و راه هایی برای رشد توانایی ها و خلاقیت دانش آموزان فراهم کنند. زیرا بسیاری از این افراد در آینده دانشمندان، هنرمندان و اقتصاددانان جامعه خواهند شد. دانش آموزان تیزهوش به تنهایی نمی توانند توانایی های بالقوه ی خود را ظاهر کنند و هوش آنها به شکل ماده ی اولیه ای است که باید شکل بگیرد.

مقدمه

مفهوم تیزهوشی برای طیف وسیعی از دانش آموزان با توانایی های فوق العاده در حیطه هایی مانند هوش، خلاقیت، مهارت های نظری، توانایی رهبری و امور هنری به کار می رود. به طور کلی به دلیل عدم اتفاق نظر روان شناسان در تعریف هوش، تعاریف متفاوتی برای تیزهوشی ارائه شده است. از دید ترمن (۱) ( ۱۹۲۵ ) تیزهوشی به عنوان هوش عمومی بالا است، و استانلی (۲) (۱۹۷۶) آن را توانایی و استعداد بالا در حوزه ی تحصیلی خاصی تعریف می کند. در تقسیم بندی « وکسلر » به کودکانی که هوش بهر آنها بیش از ۱۳۰ باشد تیزهوش گفته می شود و بالاخره « مارلند » تیزهوشی را چنین تعریف می کند، کودکانی که به تشخیص متخصصان روان شناسی و روان سنجی دارای توانایی های برجسته ای هستند و قادر به انجام امور در سطحی عالی می باشند

 

 راهنمای خرید:
  لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.