دانلود مقاله سیر تکوینی مدیریت منابع انسانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 آگوست 2017
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
12
دسته بندی
تعداد بازدید
1160 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود مقاله سیر تکوینی مدیریت منابع انسانی

  • دارای فرمت ورد
  • تعداد 12 صفحه
  • دارای منابع درون متنی
  • دارای منابع پایانی

خرید و دانلود مقاله سیر تکوینی مدیریت منابع انسانی

اهمیت مدیریت منابع انسانی

نقش شیوه های مدیریت منابع انسانی مدیریت افراد در یک محل کار برای دستیابی به ماموریت سازمان و تقویت فرهنگ است . وقتی به طور موثر انجام شود، مدیران منابع انسانی می توانند به استخدام افراد حرفه ای جدید که دارای مهارت های لازم برای پیشبرد اهداف شرکت هستند و همچنین به آموزش و توسعه کارکنان فعلی برای دستیابی به اهداف کمک کنند.

یک شرکت فقط به اندازه کارمندانش خوب است و مدیریت منابع انسانی را به بخش مهمی از حفظ یا بهبود سلامت کسب و کار تبدیل می کند. به‌علاوه، مدیران منابع انسانی می‌توانند وضعیت بازار کار را برای کمک به رقابتی ماندن سازمان نظارت کنند. این می تواند شامل اطمینان از عادلانه بودن غرامت و مزایا، برنامه ریزی رویدادهایی برای جلوگیری از فرسودگی کارکنان و تطبیق نقش های شغلی بر اساس بازار باشد.

مدیریت منابع انسانی چگونه کار می کند؟

مدیریت منابع انسانی از طریق متخصصان منابع انسانی اختصاص داده شده، که مسئول اجرای روزانه عملکردهای مرتبط با منابع انسانی هستند، کار می کند. به طور معمول، منابع انسانی شامل یک بخش کامل در هر سازمان می شود.

بخش‌های منابع انسانی در سازمان‌های مختلف می‌توانند از نظر اندازه، ساختار و ماهیت موقعیت‌های فردی متفاوت باشند. برای سازمان‌های کوچک‌تر، داشتن تعداد معدودی از متخصصین منابع انسانی که هر کدام مجموعه وسیعی از وظایف منابع انسانی را انجام می‌دهند، غیرمعمول نیست . سازمان‌های بزرگ‌تر ممکن است نقش‌های تخصصی‌تری داشته باشند ، با کارمندان فردی که به وظایفی مانند استخدام، مهاجرت و رسیدگی به ویزا، مدیریت استعداد، مزایا، غرامت و موارد دیگر اختصاص دارند. اگرچه این موقعیت های منابع انسانی متمایز و تخصصی هستند، عملکردهای شغلی ممکن است همچنان با یکدیگر همپوشانی داشته باشند.

دانلود مقاله سیر تکوینی مدیریت منابع انسانی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.