دانلود تحقیق بیماری نرمی استخوان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
17
دسته بندی
تعداد بازدید
754 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با دانلود تحقیق بیماری نرمی استخوان در خدمت شما هستیم.

دانلود تحقیق بیماری نرمی استخوان

ویژگی های تحقیق

نوع فایل ورد می باشد و دارای 17 صفحه است.

دانلود تحقیق بیماری نرمی استخوان

قسمتی از متن فایل

استئوپروزیس یک بیماری است که توده استخوان کاهش می یابد و در نتیجه شکنندگی آن افزایش یافته و خطر شکستگی زیاد می گردد . اگر چه این بیماری در مردان وزنان دیده  می شود ولی در زنان شایعتر است درآمریکای شما لی از هر سه زن بالای ۷۰سال یک زن دچار شکستگی مهره بعلت پوکی استخوان هستند. به همین ترتیب از هر سه زبان بالای ۸۵ سال یک زن دچار شکستگی مفصل هیپ می گردد در صورتیکه در مورد مردان کمتر است . یعنی از هر شش مرد یک مرد گرفتار می باشد . احتمال شکستگی در این افراد به شدت پوکی استخوان تعداد و شدت افتادن ها و توده بافت نرم اطراف استخوان بستگی دارد . بنابراین برای جلوگیری از شکستگی باید توده استخوانی را افزایش داد. از افتادن جلوگیری کرده وتوده استخوانی عضلانی اسکلت را تقویت کرد .

نیروی عضلات و نیروی جاذبه زمین جهت تقویت استخوانها لازم است . راشیتیسم نوعی بیماری از کمبود ویتامین D، کلسیم یا فسفات است که به آن نرمی استخون گفته می شودباعث نرمی و تضعیف استخوان‌ها می‌شود. این مشکل بیشتر در کودکان ۶ تا ۲۴ ماهه دیده می‌شود. عواملی که باعث بیماری نرمی استخوان می شود: زایمان زود رس، رسیدن نور کافی خورشید به بدن، افرادی که رنگ پوست تیره ای دارند، نوزادانی که مادران‌شان دچار کمبود ویتامین D بودند، بیماران کلیوی، کمبود دریافت کلسیم. فارغ از نوع راشیتیسم، ریشه اصلی مشکل همیشه به کمبود ویتامین D، کلسیم یا فسفات بازمی‌گردد. ۳ عامل اصلی راشیتیسم شامل تغذیه‌ی نامناسب، مشکلات کلیوی و هیپوفسفاتمی است. نوزادان به ویزه نوزادانی که رنگ پوست آنها تیره است در معرض این نوع بیماری هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.