مبانی نظری در مورد خودکارآمدی معلم -35


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 سپتامبر 2024
نوع فایل
word
حجم فایل
126 کیلوبایت
تعداد صفحات
35
دسته بندی
تعداد بازدید
65 بازدید
۲۳۰,۰۰۰ ریال

مبانی نظری در مورد خودکارآمدی معلم با پیشینه تحقیق داخل و خارج از کشور هم اکنون در وب سایت مقاله یک آماده خرید و دانلود به صورت آنی می باشد.

مختصات کلی فایل

این فایل به صورت ورد در 35 صفحه با منابع درون متنی و پایانی می باشد ضمن اینکه اسامی لاتین پانویس شده است.

مبانی نظری در مورد خودکارآمدی معلم

فهرست ذیل را ارائه می دهد:

فهرست مبانی نظری درباره خودکارآمدی معلم

خودکارآمدی معلم چیست؟

خودکارآمدی معلم به باور معلم به توانایی او در انجام موفقیت آمیز وظایف یا اهداف آموزشی، حتی در مواجهه با چالش ها یا موانع اشاره دارد.

پرسشنامه خبرگان خودکارآمدی

معلمان در قلب سیستم های آموزشی قرار دارند، زیرا آنها به طور مستقیم با دانش آموزان در جوامع در سراسر جهان تعامل دارند و بر آنها تأثیر می گذارند.

معلمان باید از طریق توسعه حرفه ای پویا حمایت شوند تا آنها را به عنوان شرکای مهم در توسعه پایدار درگیر کنند.

توسعه حرفه‌ای باید ویژگی‌های مبتنی بر تحقیق تمرکز محتوای قوی، یادگیری فعال، همکاری و مدت زمان کافی را نشان دهد.

اتصال به هویت های حرفه ای معلم و حمایت از توسعه کارآمدی معلم می تواند به معلمان الهام بخش برای تبدیل شدن به عوامل تغییر در جوامع خود کمک کند. جوامع عملی یکی از نمونه‌های تمرین توسعه حرفه‌ای هستند که این عناصر را گرد هم می‌آورند.

توسعه حرفه ای معلم یکی از اجزای مهم تحول است.

اما توسعه حرفه ای معلم باید توسط سیستم آموزشی حمایت شود تا پتانسیل تأثیرگذاری را به طور کامل درک کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.