دانلود مبانی نظری در مورد بدبینی سازمانی


در حال بارگذاری
1 نوامبر 2019
word
125
26
977 بازدید
120,000 ریال
خرید

دانلود مبانی نظری در مورد بدبینی سازمانی یکی از مفاهیم گسترده در مورد سازمانهاست که معمولا برای پیشرفت سازمان به آن توجه می شود معمولا در تحقیقات دانشگاهی یکی از متغییرهایی که در پایان نامه ها به آن پرداخته می شود بدگمانی افراد در سازمان است که چگونه به کار و فعالیت هایشان و سازمان متبوعشان بدبین و بدگمان می شوند ما نیز در این مطلب بر آن شدیم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که مشخصات کامل و فایل ورد این مطلب در ادامه برایتان بارگذاری می شود.

دانلود مبانی نظری در مورد بدبینی سازمانی

فایل پیش روی شما دارای 26 صفحه با نوع فایل ورد  می باشد که با منابع جدید و به روز به آن پرداخته شده است این فایل پیشینه تحقیق داخلی و خارجی دارد و مقدمه ای کامل بدبینی سازمانی را در ابتدای این فایل توضیح داده است .

دانلود مبانی نظری در مورد بدبینی سازمانی

دیگر مهمترین مطالب مورد اشاره در این فایل به شرح ذیل می باشد

  1. تعریف بدبینی سازمانی
  2. ابعاد و عوامل موثر بر بدبینی سازمانی
  3. پیامدهای بدبینی سازمانی
  4. دیدگاههای مرتبط با بدبینی
  5. تمایز و تفاوت بدبینی سازماني با مفاهیم مشابه
  6. مدل پيشنهادي عوامل مؤثر بر بدبيني سازماني
  7. پیشینه داخلی
  8. پیشینه خارجی

تیکه هایی از متن

یکی از متغییرهای بسیاری از تحقیقات دانشگاهی بدبینی سازمانی است اما بدگمانی سازمانی چیست و چرا از این عنوان استفاده می شود معمولا وقتی کارکنان نسبت به شغل خود و محیط کاری دید منفی داشته باشند از بدبینی سازمانی استفاده می شود درك دلايل و پيامدهاي بدبيني سازماني ميتواند در كنترل يا كاهش اثـرات منفـي ايـن مفهوم به مديران کمک کند که در این تحقیق به آن پرداخته شده است.

بدبینی سازمانی اغلب با سطح معینی از زوال در محیط سازمانی همراه است بنابراین سازمان­ها باید برای رهایی از اثرات منفی بدبینی سازمان و افزایش کارایی و اثر بخشی خود را در محیط متغییر امروزی به اقداماتی مبادرت ورزند(چیابورو[1] و همکاران،185:2013) یکی از عوامل بالقوه و تاثیرگذار بر کاهش بدبینی سازمانی ارتباطات سازمانی می­باشد. ارتباطات سازمانی با ایجاد تعامل میان افراد و بهبود واکنش کارکنان نسبت به بدبینی به عنوان یکی از عوامل موثر در مدیریت بدبینی سازمانی محسوب می­شوند(یزدان­ شناس و همکاران،152:1395). هنگامی که اساس و مبنای برقراری روابط در سازمان طبق اصول انسانی صداقت، احترام، توجه، درک متقابل، مساوات و حفاظت شکل گیرد، فضای خوش بینانه و مثبت توام با اعتماد در سازمان پایه ریزی می­شود که دستیابی موفقیت آمیز به اهداف را ممکن خواهد کرد(کاظمی مقدسی و همکاران،161:1394).

[1] Chiaburu

[2] Kotter

 راهنمای خرید:
  لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.