دانلود مبانی نظری در مورد رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
19 بهمن 1397
word
703
53
373 بازدید
۲۵,۵۰۰ تومان
خرید

دانلود مبانی نظری در مورد رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی به تعاریف، تاریخچه، انواع رسانه های جدید و شبکه های مجازی و بقیه جوانب این موضوع پرداخته شده است. شبکه های مجازی و رسانه های نو پدید بدون شک تمامی جوامع و زندگی افراد را تحت شعاع قرار داده است فایل حاضر مواردی از این قبیل پرداخته است.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی

کامل ترین فایلی است که تاکنون به ابعاد، مزایا ، پیامدها ، چالش ها ، نظریه ها و تعاریف و مفاهیم در ارتباط با موضوع پرداخته است و دارای 53 صفحه ورد می باشد.

دانلود مبانی نظری در مورد رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی

برای شناخت و معرفت بیشتر درباره یک موضوع بهترین و اولین مرحله تعریف جامع و مانعی از موضوع است از این رو در مقوله رسانه ها ابتدا به تعریف(رسانه) یا(رسانه های عمومی) می پردازیم؛ تا حیطه آن ها را به طور کامل مشخص نماییم. رسانه های جمعی یا عمومی و به تعبیر دیگر وسایل ارتباط جمعی اصطلاح فارسی شده واژه لاتین  است که جمع آن می باشد و منظور از آن دسته ای از وسایل هستند که مورد توجه تعداد کثیری می باشند و از تمدن های جدید بوجود آمده اند.

البته رسانه در این تعریف به طور کامل معرفی نشده است زیرا وسایلی که مورد توجه تعداد کثیری باشد و در تمدن جدید بوجود آمده باشد محدود و منحصر به وسایل ارتباط جمعی نیست از این رو بایستی به تعریفی دقیق تر پرداخت. رسانه به معنی هر وسیله ای است که انتقال دهنده فرهنگ ها و افکار عده ای باشد. و اکنون آن چه مصداق این تعریف است وسایلی همانند: روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، CDها، ویدئو و… می باشند.( ساروخانی،1387 :3)

عصر دوم رسانه‌ها که در آن بحث رسانه‌ های الکترونیک جدید حاکمیت دارند و “اطلاعات” حرف نهایی را می‌زند، پدیده‌ها کمتر قابل پیش‌بینی شده‌اند.

جهان امروز، جهانی انباشته از سرگشتگی‌ها، دودلی‌ها، تردیدها، عدم قطعیت‌ها (حتی علوم طبیعی و فیزیک نیز از آن در امان نماندند) سؤالات جدید، ریسک‌ها و در یک کلام جهان بی‌ثبات و بسیار متغیر است. این جهان، دیگر مثل گذشته منظم و کاملاً قابل کنترل نیست. این جهان پیامد‌های ناخواستنی بسیاری دارد.

با این رویکرد بی‌تردید می‌توان گفت تمامی مواردی که در صفحات قبل به عنوان پیامد‌های رسانه‌های جدید الکترونیکی ذکر شده است، همگی در مورد ایران صدق می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.