دانلود مبانی نظری در مورد وفاداري مشتريان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
22 دسامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
تعداد صفحات
25
دسته بندی
تعداد بازدید
551 بازدید
۱۳۰,۰۰۰ ریال

اساس کار سازمان ها به چند آیتم بستگی دارد که یکی از آن ها پایدار ماندن مشتریان می باشد دانلود مبانی نظری در مورد وفاداري مشتريان فایلی است که به موضوع وفاداری، پایدار ماندن، ثبات و اعتماد مشتریان پرداخته است فایل مورد نظر همه جنبه های موضوع را در خود گنجانده است.

مبانی نظری وفاداري مشتريان

فایل پیش روی شما دارای 32 صفحه ورد قابل ویرایش است که تعاریف مفاهیم ویژگی ها نظریه ها پیشینه تحقیق و منابع  و جنبه های مختلف دیگر موضوع در آن موجود است.

دانلود مبانی نظری در مورد وفاداري مشتريان

مشتريان وفادار يا مشتريان ارزشي كه مشتريان قديمي ما‌ هستند، بايد همواره در سازمانها‌ مورد تاكيد باشند. سازمانها بايد از فرار مشتريان جلوگيري كرده، با ارائه يك كار تيمي موثر، اعتماد و اطمينان مشتري را جلب كرده و خواسته‌هاي كليدي او را برآورده سازند و او را از يك مشتري عادي و راضي، به مشتري وفادار و ارزشي ارتقا دهند و منافع دراز مدت خود را تضمين كنند. در چنين سازمانهايي كه بر حفظ و نگهداري مشتري تاكيد كرده و وفاداري او را همواره مد نظر دارندبنابراين وفاداري مشتري كليد موفقيت تجاري است و مفهوم مشتري وفادار افزايش قابليت سود‌دهي در هزينه‌هاي پايين است. در دنياي پر تحول امروز، ايجاد نگهداري وفاداري مشتري به تلاشي سخت نيازمند است.

وفاداری مشتری به معنای تمایل دوباره و دوباره‌ی مشتریان برای خرید کالا و محصولاتی است که رضایت آنان را جلب کرده و تجربه خوبی برای‌شان رقم زده‌اند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، جذب مشتری‌های جدید 5 تا 25 برابر از حفظ مشتری‌های فعلی گران‌‌تر است. همچنین جالب است بدانید 2% تعامل بیشتر با مشتری فعلی، با کاهش 10 درصدی هزینه‌ها برابری می‌کند. داشتن مشتری‌های وفادار به برند در مقایسه با روش‌های دیگر بازاریابی می‌تواند با سرعت و کیفیت بیشتری به افزایش آگاهی از برند و رشد و گسترش کسب و کار کمک کند. با توجه به اهمیت حفظ مشتری، ایجاد وفاداری و حس اعتماد، ارائه خدمات مناسب و کالا با کیفیت و متمایز از وظایف اصلی برندهاست. اگر مشتری احساس کند که بخشی از کسب و کار شماست و تمام تلاش‌تان برای جلب رضایت اوست، در نهایت با بازگشت به سمت برند شما و وفاداری خود، تمایز برند شما را نسبت به رقبا اثبات خواهد کرد. برای ایجاد زمینه وفاداری مشتریان، می‌توان از راه‌کارهایی که در ادامه ارائه می‌شوند، استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.