دانلود پرسشنامه سبک هاي تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
919 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پرسشنامه سبک هاي تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI) در خدمتتان هستیم در ذیل به ویژگی های بیشتری از این فایل اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

خرید و دانلود پرسشنامه سبک هاي تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)

پرسشنامه ای کامل با 65 سوال است  شیوه  نمره گذاری؛ مقیاس؛ مولفه ها و ابعاد  روایی و پایایی  دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه سبک هاي تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)

استرنبرگ (1997 )در نظریه خود – مدیریتی ذهنی خویش بیان می کند که سبک هاي تفکر، شیوه هاي ترجیحی افراد در به کارگیري توانایی هایشان میباشد. مفهوم اصلی این سازه آن است که افراد به نوعی نیازمند سبک هاي تفکر براي مدیریت یا اداره کردن فعالیت – هاي روزمره شان هستند (فان و ژانگ، 2009 ) . سبک هاي تفکر می توانند برحسب ساختار هاي اندیشه بشري از حکومت درك شوند. بر اساس این دیدگاه سبک ها نه تنها تصادفی نیستند، بلکه بیشتر بازتاب هاي بیرونی شیوه هایی می باشند که افراد می توانند خودشان را سازمان داده و اداره کنند (استنبرگ و ژانگ، 2005 )

نظریه خود مدیریتی ذهنی استرنبرگ (استرنبرگ، 1997)  ، 13 سبک تفکر را در قالب 4 بعد شامل: کارکرد ها، سطوح، حیطه ها و گرایش ها از یکدیگر متمایز میکند (ژانگ، 2008 .(استرنبرگ هم چنین 13 سبک تفکر را عبارت میداند از: سبک تفکر قانونی، سبک تفکر اجرائی، سبک تفکر قضائی، سبک تفکر کلی، سبک تفکر جزئی، سبک تفکر آزاد اندیش، سبک تفکر محافظه کار، سبک تفکر سلسله مراتبی، سبک تفکر سلطنتی، سبک تفکر اولیگارشی، سبک تفکر آنارشیست، سبک تفکر درونی، سبک تفکر بیرونی (رضوي و شیري، 2005)

اساسا تفکر و مولفه های آن در بسیاری از حیطه های کاری و علمی مورد توجه قرار گرفته است انسان با تفکر است که می تواند راه خود را در بسیاری از زمینه ها به بهترین شکل پیش ببرد به همین دلیل سنجش تفکر بسیار حائز اهمیت است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.