دانلود پرسشنامه اعتیاد به اینترنت کاپلان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
2501 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان عزیز سایت مقاله یک با دانلود پرسشنامه اعتیاد به اینترنت کاپلان در خدمت شما هستیم در ادامه جزئیات بیشتری از این فایل را در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید و دانلود پرسشنامه اعتیاد به اینترنت- کاپلان

پرسش نامه ای کامل با 29 سوال است  شیوه  نمره گذاری؛ مقیاس؛ مولفه ها و ابعاد  روایی و پایایی تعریف مفهومی آلفای کرونباخ  دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه اعتیاد به اینترنت کاپلان

پرسش نامه پیش روی شما به سنجش و ارزیابی اعتیاد به فضای اینترنت پرداخته است در حال حاضر بیش ترین زمان افراد در اینترنت سپری می شود و افراد از تحرک و جنب و جوش به دور هستند که می توان این امر را اولین عامل اعتیاد به اینترنت محسوب کرد در پرسشنامه ی حاضر تمامی موارد اعتیاد به اینترنت مورد توجه قرار گرفته است هم اکنون می توانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

  • معرفی پرسش نامه اعتیاد به فضای اینترنت:

این مقیاس توسط اس، ای، کاپلان در سال 2002 تهیه شده است. هدف از تهیه ی آن سنجش میزان و شدت اعتیاد به اینترنت و اندازه گیری آسیب های احتمالی کلی ناشی از اعتیاد به اینترنت می باشد. این مقیاس، پرسش نامه ای 29 سوالی است که برای سنجیدن بر مبنای تجارب بالینی و میدانی ساخته شده است.

این مقیاس مورد تحلیل عاملی قرار گرفته است، 6 عامل مربوط به مشکلات کلی و یک عامل مربوط به پی آمد های منفی است، شش عامل عبارتند از: 1- تغییرات در خلق (شامل تسهیل در تغییرات عاطفی منفرد)، 2- منافع اجتماعی (شامل منافع اجتماعی که از اینترنت حاصل می شود)، 3- کاربری اجباری (ناتوانی در کنترل، توقف یا کاهش استفاده از اینترنت همراه با احساس گناه)، 4- صرف وقت زیاد، 5- کناره گیری اجتمالی (ترک)، 6- کنترل بین فردی (احساس اجتماعی بودن در زمان اینترنت)، و یک عامل مربوط به پی آمد های منفی (مشکلات شخصی، اجتماعی و حرفه ای).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.