پاورپوینت علل افت تحصیلی دانش آموزان و راههای مقابله با آن


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
779 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به همراهان سایت مقاله یک با پاورپوینت علل افت تحصیلی دانش آموزان و راههای مقابله با آن در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت علل افت تحصیلی دانش آموزان و راههای مقابله با آن

فرمت فایل پاورپوینت می باشد و دارای 10 اسلاید کامل است.

پاورپوینت علل افت تحصیلی دانش آموزان و راههای مقابله با آن

قسمتی از متن فایل

یکی ازعوامل مهمی که در افت تحصیلی دانش‌آموزان مطرح است خانواده می‌باشد، مثلاً هر قدر شمار فرزندان بیشتر باشد مسئوولیت والدین سنگین‌تر است.بنابراین اگر خانواده‌ای طالب فرزندان زیاد است باید توانایی وقدرت ارائة زندگی خود را نیز افزونتر ساخته، بتواند در همة ابعاد به بچه‌ها رسیدگی کند. والدین فقط در مورد ازدیاد نسل احساس مسئولیت می‌کنند ودر زمینه تربیت و رشد آنها معتقدند که خودشان بزرگی کی ازعوامل مهمی که در افت تحصیلی دانش‌آموزان مطرح است خانواده می‌باشد، مثلاً هر قدر شمار فرزندان بیشتر باشد مسئوولیت والدین سنگین‌تر است.بنابراین اگر خانواده‌ای طالب فرزندان زیاد است باید توانایی وقدرت ارائة زندگی خود را نیز افزونتر ساخته، بتواند در همة ابعاد به بچه‌ها رسیدگی کند. والدین فقط در مورد ازدیاد نسل احساس مسئولیت می‌کنند ودر زمینه تربیت و رشد آنها معتقدند که خودشان بزرگ شده اند.

به توصیه معلمان زمانی والدین باید وارد عمل شوند که فرزندانشان قادر به تکمیل تکلیفشان نباشند دانش آموزانی که وارد دبیرستان و راهنمایی می شوند هدفشان باید مستقل شدن باشد. در مدارس ابتدایی اگر پایه و اساس محکمی قرار داده شود دانش آموزان می توانند به استقلال بیشتری دست یابند و در آخر فارغ التحصیلی از دبیرستان قادر خواهند بود که خودشان را برای تست ها و تکالیف کامل و مطالعه برای امتحانات و کنکور با برانگیختگی کمی باشد. دانش آموزی دارای افت تحصیلی می شود که بعد از یک دوره موفقیت تحصیلی خوب یا متوسط دچار تنش شده و به تدریج یادگیری او کاهش یابد و در حالت کلی نمراتش نسبت به ماه قبل و یا سال های پیشین سیر نزولی داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.