پاورپوینت رابطه بین پیشرفت تحصیلی و IQ


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
23 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
867 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به همراهان سایت مقاله یک با پاورپوینت رابطه بین پیشرفت تحصیلی و IQ در خدمت شما هستیم.این فایل دارای 15 اسلاید کامل و جامع می باشد.

پاورپوینت رابطه بین پیشرفت تحصیلی و IQ

توضیحاتی درباطه با ضریب هوشی

اصولا نویسندگان دارای هوش نوشتاری بالایی هستند. کسایی که سخنرانی های زیبایی انجام می دهند دارای هوش کلامی بالایی هستند.افرادی که دارای هوش عددی بالایی هستن معمولا رابطه بهتری با اعداد و ریاضیات دارند. کسانی که دارای هوش ورزشی بالایی هستند توانایی استفاده درست از بدن و حرکات بدن خود را دارند. کسایی که توانایی استفاده از حواس پنج گانه خود را دارند و به طزور کامل می توانند از حواس خود استفاده کنند دارای هوش حسی بالایی هستند. هوش معنوی برای به وجود آوردن زندگی متعادل با جهان و طبیعت و محیط اطرافمان است.

پاورپوینت ضریب هوشی

کسایی که توانایی توجه به موضوعات و اتفاقات و مسائل به شیوه ای کاملا تازه و بدیع را دارند دارای هوش خلاقانه می باشند وقتی مشکلی قابل حل نمی باشد یعنی اینکه از طریق منطق متعارف قابل حل نمی باشد. وقتی توانایی تولید و درک موسیقی را دارند یعنی دارای هوش موسیقی بالایی هستند این افراد نسبت به یادگیری موسیقی و ترتیب صداها جالب عمل می کنند .اغلب خانواده ها در تصورات اشتباه خود فک می کنند بچه هایی که دارای نمره کلاسی بالایی هستند دارای هوش بالایی می باشند و سخت در اشتباه هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.