دانلود پاورپوینت هوش ها و آدم ها


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
555 بازدید
۲۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهن همیشگی سایت مقاله یک با دانلود پاورپوینت هوش ها و آدم ها در خدمت شما هستیم در این فایل در مورد هوش و ضریب هوش انسان ها بحث شده است که در ادامه بیشتر با این فایل آشنا خواهید شد.

پاورپوینت در مورد هوش ها و آدم ها

از ویژگی های فایل پاورپونت بودن فایل می باشد که قابل ویرایش است و  14 اسلاید کامل دارد.

دانلود پاورپوینت هوش ها و آدم ها

قسمتی از متن

چه کسانی باهوشند؟ آنها که نمره بالایی در مدرسه و دبیرستان و دانشگاه می آورند؟ آنها که در شغل شان موفق هستند؟ آنها که محقق و دانشمند و نابغه اند؟ نظریه هیا جدید روانشناسی می گویند همه اینها به علاوه خیلی های دیگر! آنها می گویند ورزشکارها، هنرمندها، تراشکارها و هر شغل دیگری که به ذهن تان می رسد آدم های باهوشی هستند. آنها می گویند تست های سنتی روان شناسی که هوشبهر (IQ) را می سنجند فقط توانایی های منطقی – ریاضی زبان شناختی و تا حدی عملی ما را می سنجند.

کسایی که دارای هوش منطقی- ریاضی هستند که می توانند حساب و کتاب های شان را به صورت ذهنی خیلی راحت انجام دهند، ترتیب یا تسلسل رویدادها را دنبال می کنند، به نظرشان تقریبا هر مطلبی یک توضیح عقلایی دارد، نقص های روشنی که در گفتار و رفتار مردم و محیط های زندگی و محل کار آن ها هست را دوست دارند پیدا کنند.

کسایی که دارای هوش فضایی می باشند: نسبت به رنگ ها حساس بوده، با یک دوربین عکاسی یا فیلمبرداری آنچه که در اطراف خود را می بینند ضبط کرده، از پازل ها و معماهای بصری لذت می برند، خوابهایشان کاملا واضح است، در نواحی ناشناخته می توانند مسیر خود را پیدا کنند نوشته هایی که تصویر زیادی دارند را برای خواندن دوست دارند.هوش موسیقی دارای نشانه های زیر است: کسی که دارای هوش موسیقی می باشد اگر نتی اشتباه نواخته شود را تشخیص می دهد او فقط یک ساز می نوازد زندگی کردن بدون موسیقی برایشان بی ارزش است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.