پاورپوینت در مورد بسیج


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
14 اکتبر 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
12
دسته بندی
تعداد بازدید
1861 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با پاورپوینت در مورد بسیج در خدمت شما عزیزان هستیم.

پاورپوینت در مورد بسیج

فرمت فایل پاورپوینت و دارای 12 اسلاید کامل و جامع می باشد.

پاورپوینت در مورد بسیج

قسمتی از متن فایل

بسیج؛ حافظ انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران، نقطهٔ عطفی در تاریخ این مرز و بوم است و بسیج یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب به شمار می رود.

تنها تکیه گاه بسیجی خدا است زیرا بسیجی نه به مادیات و وسایل و تجهیزات و داشته های خود بلکه فقط به خدا می بالد، بسیج و بسیجی تنها نیرویی است که خواب راحت را از چشمان ابر قدرت جهان آمریکا ربوده است و امروزه آنان درمعادلات نظامی‌شان حساب جداگانه‌ای برای عنصر بسیج بازکرده‌اند.

چیزی که امروزه در عراق و سوریه و کشورهای دیگر آزادی خواه اتفاق افتاده و  ایجاد مقاومت اسلامی کرده‌است؛ همین نشآت گرفته از عنصر بسیج و داشتن روحیه بسیج و بسیجی است، بسیج و بسیجی نه برای عناصر پست مادی بلکه فقط برای اجرای عدالت اسلامی کار و تلاش می کند، بسیج حافظ ره آوردهای انقلاب جهانی اسلام است.

بسیجی تابع بی چون وچرای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است و برای عمل به دستورات او از هیچ تلاشی مضایغه نمی‌کند و نهایت تلاش و کوشش خود را می‌کند.بر دل بسیجی هیچ نامحرم و حرامی راهی ندارد بسیجیان سالکانی هستند بذای عشقی که دارند هفت منزل عشق را یک شبه طی می کنند.

افتخار هر بسیجی این است که مکتبش اسلام و راه میان بری به نام شهادت دارد بسیجی‌ها؛ آنان که در وادی عشق چون شمع می‌سوزند؛ آنانند که برآسمان نیلگون پر می‌گشایند؛ هم آنان که قامتی به بلندای عرش اعلی گرفتند.این نیروی مردمی بسیج اگر نبود ما در جنگ در مقابل دشمنانمان شکست می خوردیم و آسیب پذیر بودیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.