پاورپوینت تطبیق نیروی انسانی در قرآن با سایر ادیان و مکاتب دیگر


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
6 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
549 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با پاورپوینت تطبیق نیروی انسانی در قرآن با سایر ادیان و مکاتب دیگر در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت تطبیق نیروی انسانی در قرآن با سایر ادیان و مکاتب دیگر

پاورپوینت حاضر دارای تعداد 11 اسلاید کامل و تخصصی می باشد.

پاورپوینت تطبیق نیروی انسانی در قرآن با سایر ادیان و مکاتب دیگر

قسمتی از متن فایل

در دنیای امروز، سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی، به سازمان معنا و مفهوم می بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند.رشد و توسعه سازمانها و در پی آن جامعه و کشور، در گرو استفاده صحیح ازسرمایه های انسانی است. یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه کشورها داشتن سرمایه های انسانی کارا و بهره ور و توانمند است. اگر جامعه ای از این مزیت رقابتی برخوردار نباشد به طور قطع نمی تواند به هدفهای مورد نظر خود دست یابد. سوال اساسی که این مقاله درصدد پاسخگویی آن می باشد، این است که اهمیت نیروی انسانی از دیدگاه اسلام چیست و چه تفاوت اساسی با دیگر ادیان و مکاتب دارد.

از دهه 1970 به بعد اصطلاح جدیدی به عنوان مدیریت منابع انسانی مطرح گردید. صاحب نظران واژه های مختلفی در بیان مسائل انسانی به مانند کارگزینی، اداره امور کارکنان، مدیریت نیروی انسانی استفاده نمودند. از قدیمی ترین مباحث بشر اداره نیروی انسانی است چون از روزی که انسان متولد شد و در زمین حضور یافت و به تشکیل خانواده و اجتماعات پرداخت اهمیت اداره خانواده در اذهان به وجود آمد.

اولین مرتبه از حضرت نوح علیه السلام که دارای شریعت و کتاب بوده اداره امور انسان ها مطرح و شروع شده است و بعد از آن حضرت ابراهیم و پس از آن حضرت موشی و حضرت عیسی عهده دار این مسولئت بوده اند. اسلام تنها دینی است که به صراحت اداره جامعه و نیروی انسانی را پایه و بنیان گذاری کرد . پیامبر اسلام (ص) علاوه بر نقش رسالت عهده دار مدیریت انسان ها و به عنوان حاکم و مدیر بود که توانست در کوتاه ترین زمان ممکن به موفقیت های بزرگی دست یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.