پاورپوینت بررسی مکتب پاراگامتیسم و تاثیر بر مدیریت آموزشی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
602 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با پاورپوینت بررسی مکتب پاراگامتیسم و تاثیر بر مدیریت آموزشی در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت بررسی مکتب پاراگامتیسم و تاثیر بر مدیریت آموزشی

از جمله ویژگی های پاورپوینت بودن آن است که قابل ویرایش می باشد و دارای 11 عدد اسلاید کاملا تخصصی و معتبر به همراه منابع است.

پاورپوینت بررسی مکتب پاراگامتیسم و تاثیر بر مدیریت آموزشی

قسمتی از متن فایل

زادگاه این مکتب فلسفى، آمریکا است و اسامى دیگر آن عبارتند از: فلسفه علمى،اصالت عمل، فلسفه آلى یا وسیله ای. متفکران معروف این مکتب عبارتند از: پیرس،ویلیام جیمز و جان دیویى.اساس جهان بینى پراگماتیسم بر تجربه به مفهوم وسیع آن یعنى ادراک، احساس، تفکر،قضاوت، مقایسه، توصیف، سیر عقلانى و توجه به ارتباط امور با یکدیگر گذاشته است.محور اندیشه ی مکتب پراگماتیسم، مفید بودن و عملى بودن محتوای اندیشه آدمی است. ارزش حقیقت، در گرو فایده عملى آن است. ملاک صحت و سقم، عمل آدمى است.

از نظر پراگامتیسم جهان هر چه هست در آینده است چون جامعه انسانی همانند طبیعت و مانند سایر پدیده های طبیعت در تغییر و تحول می باشد. به همین دلیل جهان همیشه در حال تغییر است و در جهان چیزی ثابت نمی ماند. وضع جهان برای ما نسان ها وضعی نامعلوم بوده چون دذر حال تغییر است و همراه آن احساس ناامنی وجود دارد. جهان ماشینی نیست که وضع آن مشخص باشد جهان ناقص و نامعلوم است.

هدف جهان در خود اوست در جریان زندگی است که ارزش آن مشخص می شود و تمام ارزش های واقعی تحت تاثیر اوضاع واقعی جهان است. انسان در جریان و تکامل است همچون طبیعت جهت و پدیده های روانی انسان پایه شعور آدمی است. محیط و انستن بر روی هم تاثیر می گذارند جنبه عقلی انسان باعث می شود که او قادر باشد که در زمینه های علمی و اجتماعی تحولات را هدایت کند. جهان موافق میل آدمی نیست و در جهان پیشرفت را نمی توان تضمین کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.