پاورپوینت طبیعت گرایی در شعر نیمایوشیج و نادرپور


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
25 ژوئن 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
20
دسته بندی
تعداد بازدید
1140 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام خدمت تمامی ادب دوستان با پاورپوینت طبیعت گرایی در شعر نیمایوشیج و نادرپور در خدمت شما هستیم فایلی که به صورت کامل با دیزاینی بسیار زیبا به موضوع پرداخته است در ادامه با شما هستیم و برخی از ویژگی های این فایل را برای شما ارائه خواهیم کرد

پاورپوینت بررسی طبیعت گرایی در شعر نیما و نادرپور 

تعداد 20 اسلاید کامل

پاورپوینت طبیعت گرایی در شعر نیمایوشیج و نادرپور

قسمت هایی از متن پاور

پژوهش پیش رو، به بررسی عناصر طبیعت و شیوه ی طبیعت گرایی در شعر دو شاعر بزرگ؛ نیما یوشیج و نادر نادر پور می پردازد. از آن جا که طبیعت گرایی معاصر، عمدتاً متأثر از مکتب رمانتیسم است، ناچار بایستی در بخشی جداگانه به بیان طبیعت گرایی و ریشه های آن در ادب پارسی می پرداختیم.

در فصلی دیگر به بیان مشخصه های سبکی طبیعت گرایی در شعر دو شاعر برجسته پرداخته و در فصل نهایی، مظاهر طبیعت را در شعر دو شاعر مطرح، بررسی کرده و با استعانت از فرهنگ نماد ها و اشعار و دیدگاه های شاعر به تفسیر آن ها روی آوردیم.

این پژوهش به خوبی نشان می دهد که دو شاخه ی رمانتیسم فردی و اجتماعی، تا چه میزان می تواند مولد آثاری شود که در ظاهر به هم شبیه است؛ اما در تفسیرگرایی و تأویل متفاوت است. در حقیقت، شعر نیما که بازتاب رمانتیسم اجتماعی است، طبیعت را به عنوان نمادی جهت تصویر شرایط نابسامان روزگارش به کار برده؛ اما در شعر نادرپور،نگرش رمانتیسم فردی، صرفاً به تصویر کردن طبیعت روی آورده است.

عزیزان همراه در صورتی که نیاز به تهیه پاورپوینت با موضوعات خاصی مد نظر شماست از قسمت تماس با در ارتباط باشید تا با هزینه ی مناسب و در اسرع وقت نسبت به تهیه فایل مورد نظر شما اقدام شود . 

در صورت بروز هر گونه مشکلی نیز شماره تلفن و ایمیل در سایت موجود است که می توانید با ما تماس بگیرید .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.