پاورپوینت بررسي اقتصادي طرح هاي توليدي


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
29 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
610 بازدید
۴۹,۰۰۰ ریال

درود و سلام به همراهان به سایت مقاله یک خوش آمدید با پاورپوینت بررسي اقتصادي طرح هاي توليدي در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت بررسي اقتصادي طرح هاي توليدي

فرمت فایل پاورپوینت می باشد و دارای 54 اسلاید کامل است.

54 اسلاید کامل

پاورپوینت بررسي اقتصادي طرح هاي توليدي

قسمتی از متن فایل

بررسي اقتصادي طرح ها عبارت است از:

فرآيند مطالعه بازار (مقايسه عرضه و تقاضا)، بازار يابي ، قيمت ها، نوع و نحوه تامين مواد اوليه و نحوه توزيع و فروش كالاهاي توليدي وشناخت آن .

طرح های تولیدی به مکان اجرای پروژه نگاه ویژه ای دارد. مهمترین معیار ارزیابی بازار در مطالعات امکان سنجی خدماتی، مکانی است که قرار بر آن است که آن خدمت در آن ارائه گردد. در این گونه طرح ها مکان مورد بررسی قرار می گیرد. در ابتدا در محدوده جغرافیایی جایی که خدمت ارائه می شود مورد بررسی قرار می گیرد و بعد در سطح کلان که می توند کشور یا جهانی باشد که بسته به نوع خدمت متفاوت است. مثلا در بررسی بازار هتل جامعه آماری افراد ساکن منطقه نیستند اما در طرح رستوران و باشگاه ورزشی افراد منطقه مورد بررسی قرار می گیرند تحلیل رفتار مصرف کنندگان در این طرح ها متفاوت استمتاسب با نوع پروزه تحلیل بازار طرح های تولیدی با یکدیگر متفاوت است.

طرح های صنعتی و معدنی طرح های خدماتی هستند که شامل خط تولید، و فرآیند تولید نمی باشد بحث های کنترل در مطالعات امکان سنجی طرح توجیهی خدماتی معیار کیفی هستند و نمی توان به طور دقیق با شاخص های عددی نمی توان نتیجه گرفت با توجه به کیفیت و خدمات امکان درجه بندی وجود دارد ظرفیت سنجی در طرح های تولیدی به گونه ای متفاوت می باشد و با توجه به نوع خدمات محاسبه می شود.

میزان سود آوری و هزینه ها را می توان با بررسی دقیق و حساب شده برای راه اندازی یک مجموعه خدماتی در نظر گرفت طرح های خدماتی ریسک کمتری نسبت به طرح های صنعتی و یا معدنی دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.