مبانی نظری و پیشینه تحقیق فضا و مکان آموزشی مدارس و تاثیر آن بر دانش آموزان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 دسامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
32
دسته بندی
تعداد بازدید
1392 بازدید
۲۶۰,۰۰۰ ریال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فضا و مکان آموزشی مدارس و تاثیر آن بر دانش آموزان فایلی است که در مورد فضای مدارس و تاثیرگذاری آن بر دانش آموزان پرداخته است در ذیل به برخی ویژگی ها و قسمتی از متن این فایل اشاره می کنیم.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فضا و مکان آموزشی مدارس و تاثیر آن بر دانش آموزان

 این فایل دارای 32 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش می باشد که تعاریف ، مفاهیم ، ویژگی ها و … را در بر دارد این فایل می تواند در تحقیقات دانشگاهی و آموزشی جهت راهنمایی با موضوع کاربرد داشته باشد انشالله که مورد بهره برداری شما قرار گیرد .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فضا و مکان آموزشی مدارس و تاثیر آن بر دانش آموزان

تیکه هایی از متن

یکی از قسمتهای مهم فلسفه آموزش و پرورش، طرح ریزی و تنظیم محیط فیزیکی برای دانش آموزان است. چگونگی تنظیم و سازماندهی محیط بر رفتار افراد مخصوصاً دانش آموزان تأثیر می گذارد محیط فیزیکی یک مدرسه یا کلاس می تواند بر رفتار و نگرش های افراد نسبت به مدرسه ویاد گیری تأثیر بگذارد. فضا و محیط کلاس  به طور مستقیم با یادگیری دانش آموزان مرتبط است

نظام آموزشی، با کلیه عوامل بیرون از خود در تعامل می باشد. یک مدرسه در حالی که از اجزای مختلف تشکیل شده است. تحت تأثیر محیط اطراف نیز می باشد. قرار گرفتن مدرسه در روستا، حاشیه شهر ومرکز شهر تأثیرات متفاوتی را می پذیرد. در روستاها به علت کمبود تجهیزات و مواد کمک آموزشی، عدم تقویت، گرایش های متفاوت محلی، شرایط خاص بر مدارس حاکم است.  مدارک نشان  می دهند  که محیط مناسب می تواند به عنوان سوق دهنده کیفیت آموزشی مورد لحاظ  قرار گیرد، بایستی امکانات بهداشتی کافی، خدمات تغذیه ای در حومه شهرها برای همه قابل دسترس باشد(پیگوزی1،2006). طبقه اجتماعی والدین نیز بر فعالیت های نظام آموزشی تأثیر گذار است. والدین طبقه متوسط در موارد ضعف درسی دانش آموزان کمتر مبادرت به تنبیه های محروم کننده می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.