مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های سازمانی ادراک شده


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
27
دسته بندی
تعداد بازدید
868 بازدید
۲۰۰,۰۰۰ ریال

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های سازمانی ادراک شده در خدمت شما عزیران هستیم.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های سازمانی ادراک شده

در این فایل 27 صفحه ای ورد قابل ویرایش تمامی منابع جدید و پیشینه تحقیق به تمام جوانب به صورت تخصصی پرداخته شده است.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های سازمانی ادراک شده

سیاست یکی از واقعیت­های حیات سازمانی است. موضوع چگونگی سیاست در سازمان، مورد توجه پژوهشگران رفتار سازمانی قرار گرفته است. اگر چه تعاریف مفاهیمی که در قلمرو رفتار سازمانی قرار دارد به ندرت مورد توافق همگان قرار می­گیرد، اما تنوع مفاهیم مرتبط با سیاست از همه این مفاهیم بیشتر است.

سیاست تنها یک بازی است که میتواند به شکلی کثیف انجام شود ، مثل بقیه ی بازی ها، اما ذاتاً کثیف نیست. در حقیقت، واقعیت چیزی خلاف این موضوع است. سیاست های سازمانی امری معمولی، منطقی و مفید هستند. اگر سعی دارید در محیط کاری خودتان از سیاست دور باشید، یقیناً شغل شما لطمه خواهد خورد. اگه می خواهید یک فرد حرفه ای و موثر باشید، مخصوصا اگه آرزو دارید که یک رهبر تمام عیار باشید، در نقش دروازه بانی برای جلوگیری از ورود سیاست به دفتر کار خودتان نباشید. هدف فقط درک چگونگی تعامل فرایند های سیاسی بصورت اخلاقی و موثر است.

اجازه دهید هشدار خیلی مهمی در اینجا بیان شود. دلیل این که سیاست در محیط کاری اغلب وجهه ی خوبی ندارد این است که اقلیتی از کارگران و کارمندان به صورتی افراطی مرتکب فساد، سوء استفاده و انجام رفتارهای ناپسند دیگر می شوند. این حق این افراد است که با نتیجه اعمال و رفتار خود مواجه شوند. شما همانند آنها نخواهید بود. در عوض شما با یادگیری صحیح این سه تاکتیک، سیاست های موثر سازمانی را اجرا می کنید. ابتدا در رابطه با مسائل اصلی در حوزه کار که به نوعی در آنها نقشی دارید، باید موفق به داشتن کنترل امور باشید. منظور این نیست که منتظر جلسات عمومی باشید و ببینید که در این جلسات افراد چگونه بر روی مسائل مطرح شده پافشاری می کنند! از دفتر کار خودتان خارج شوید .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.