مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 می 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
34
دسته بندی
تعداد بازدید
743 بازدید
۱۰۰,۰۰۰ ریال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار فایلی است که مفاهیم و مبانی نظری و پیشینه تحقیق در آن موجود است خدمت و خدمتگزاری فارق از مباحث سازمانی نیز یکی از مهمترین و بهترین موارد مطرح شده در متون اسلامی و دینی می باشد رهبری خدمتگزار دارای ابعاد، مولفه ها و ویژگی هایی است که در فایل پیش روی شما نیز به آنها اشاره شده است.

مبانی نظری تحقیق وپیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار

نوع فایل ورد و تعداد صفحات آن 34 صفحه است که دارای تعاریف، ویژگی ها و ابعاد موضوع می باشد.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار

فهرست مطالب

  1. تعریف رهبری
  2. تعریف رهبری خدمتگزار
  3. تعریف مفهومی
  4. ویژگی رهبران خدمتگزار عبارت است از
  5. اهمیت رهبری خدمتگزار
  6. مزایای رهبری خدمتگزار
  7. تئوری رهبری خدمتگزار
  8. پیشینه تحقیق
  9. مدل مفهومی
  10. منابع و مأخذ

رهبری خدمتگزار ضرورت تاكيد بر اعتماد عمومي و اعتماد درون سازماني كه روز به روز در حال كاهش است و همچنين الزام توزيع قدرت و توانمندسازي در كشورهايي كه فراگرد دموكراتيزه شدن را طي مي­كنند، وجود رهبري خدمتگزار را ضروري ساخته است بدین منظور در این پژوهش از رهبری خدمتگزار به عنوان تعدیلگر استفاده شده است. گرین لیف رهبری خدمتگزار را چنین تعریف می­‌کند: رهبری خدمتگزار روی خدمت­‌رسانی به دیگران تأکید می‌‌کند و منافع شخصی را فدای منافع دیگران می‌کند تا افراد از درایت و اختیار و سلامت بیشتری برخوردار شوند و خودشان تبدیل به رهبرانی خدمتگزار گردند. رهبری خدمتگزار شامل چهار بُعد خدمت­ رسانی، تواضع و فروتنی، قابلیت اعتماد و مهرورزی است

تعریف رهبری :به توانایی تاثیر گذاری ، انگیزه دادن به افراد و مشارکت در اثر بخشی و موفقیت سازمان رهبری می گویند. رهبری علم و هنر است . هنر رهبری مربوط به مهارت درک شرایط و موقعیت های رهبری و تاثیر گذاری بر دیگران برای بدست آوردن اهداف گروهی است در تعریف دیگر به فرایندی که با نفوذ در افراد ، آنان را به طور داوطلبانه و خود خواسته در راستای وصول به اهداف گروهی به تلاش وا میدارد گفته می شود.

رهبری ، فرایند تغییر هدف داری است که از طریق آن رهبر و پیروان از طریق مقصود مشترک به هم می پیوندند و حرکت به سوی چشم انداز را آغاز می کنند.(نصر اصفهانی و نوری،1390).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.