مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزه های دینی و اخلاق سازمانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
47
دسته بندی
تعداد بازدید
747 بازدید
۲۲۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام برای امروز شما در سایت مقاله یک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزه های دینی و اخلاق سازمانی را بارگذاری کرده ایم امروز سازمانها به طور گسترده این موضوع را مورد توجه قرار داده اند و برنامه ریزی در این مورد جز اولویت های سازمانی است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزه های دینی و اخلاق سازمانی

این فایل دارای 47 صفحه  ورد قابل ویرایش است منابع جدید دارد پیشینه تحقیق به صورت داخلی و خارجی در آن موجود است و در آن به زوایای گوناگون موضوع پرداخته شده.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزه های دینی و اخلاق سازمانی

قسمتی از متن فایل

آموزه­ های دینی در یک تقسیم ­بندی کلان خود شامل مباحث الهیات، اخلاقیات و احکام عمل می­ گردد. در الهیات موضوعات مهم اصول دین از قبیل توحید، نبوت عامه و خاصه، معاد یا رستاخیز دوباره، عدالت و امامت موردبحث قرار می­ گیرد.

بسیاری از رفتار ها و اقدامات مدیران و کارکنان، متأثر از ارزشهای اخلاقی بوده، ریشه در اخلاق دارد. عدم توجه به اخلاق کار در مدیریت سازمانها، در جوامعی مانند ایران که از یک سو دارای ارزش های اخلاقی غنی بوده، از سوی دیگر با کشورهای پیشرفته فاصله قابل توجهی دارند، می‌ تواند معضلاتی بزرگ برای سازمان ها به وجود آورد.

به علاوه با افزایش انتظارات اجتماعی از سازمان ها، جوامع نسبت به مسائلی مانند محیط زیست ، حقوق زنان، کودکان، اقلیتها، معلولان، برابری استخدام و کاهش نیروی انسانی، حساس‌ تر شده‌اند. بی‌ توجهی سازمان ها به این حقوق و عدم رعایت اصول اخلاقی در برخورد با ذی‌ نفعان بیرونی،  می‌ تواند مشکلاتی را برای سازمان ایجاد کند و مشروعیت سازمان و اقدامات آن را مورد پرسش قرار داده، در‌نتیجه سود و موفقیت سازمان را تحت تأثیر قرار دهد. اخلاق کار ضعیف، بر نگرش افراد نسبت به شغل، سازمان و مدیران موثر بوده، می‌تواند بر عملکرد فردی ، گروهی و سازمانی اثر بگذارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.