مبانی نظری اثر بخشی و خلاقیت معلمان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
20 دسامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
35
دسته بندی
تعداد بازدید
1019 بازدید
۲۷۰,۰۰۰ ریال

با سلام و عرض خیر مقدم فایلی که امروز برایتان بارگذاری نموده ایم مبانی نظری اثر بخشی و خلاقیت معلمان است که به موضوع شایستگی و کارایی دبیران آموزش و پرورش اختصاص دارد در ادامه با مختصات بیشتری از این فایل آشنا خواهید شد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر بخشی و خلاقیت معلمان

ویژگی های این فایل :

دارای 35 صفحه است فرمت آن ورد است منابع و ماخذ معتبر دارد و علاوه بر مفاهیم به پیشینه تحقیق داخلی و خارجی نیز پرداخته است قابل توجه عزیزان شما می توانید نسبت به جستجوی پرسشنامه در سایت مقاله یک نیز بپردازید به عنوان نمونه پرسشنامه ای با نزدیک به این موضوع با عنوان دانلود پرسشنامه اثر بخشی و کارآیی خدمات روانشناسی و مشاوره ای موجود است.

مبانی نظری اثر بخشی و خلاقیت معلمان

قسمتی از متن

امروزه شرط بقاي هر سيستم سازماني، توجه عميق و كافي نمودن به نيروهاي انساني موجود در سازمان و تلاش براي پديد آوردن زمينه ارزشي با عنوان «كارمندان ما ارزشمندترين دارايي ما هستند»، مدنظر است. براي مديران تلاش براي تأمين سلامت سازمان، حفظ و ارتقاي سطح آن، نسبت به ساير فعاليتها و وظايفي كه برعهده دارند در اولويت قرار دارد، اما متاسفانه ابعاد سلامت سازماني و اهميت و نقش آن به منزله ي يك اصل تعيين كننده اثربخش براي دست اندركاران نظام آموزشي، مفهوم ناشناخت هاي است و به همين علت بيشتر افرادي كـه در يـك موقعيـت نابهنجـار مديريتي مانند كم كاري، غيبت، تقاضاي متعدد براي انتقال به سازمانهاي ديگـر، كيفيـت پـايين و… قرار مي گيرند، سعي بر آن دارند تا با دستكاري يا فشار به كاركنان ايـن وضـع را سروسـامان بخشند.

درمورد اثربخشی ، بهره وری ، کارایی، فرهنگ و برتری سازمانی موضوعی است که نظریه پردازان سازمانی فلاسفه مدیریت ، تحلیل گران مالی واقتصادی ومدیران اجرایی رابه خود جلب کرده است واززمان توسعه تئوریهای سازمان به طور مکرر مورد بحث وبررسی قرارگرفته است. بیش ازچند دهه است که اثربخشی به عنوان موضوع عمیق مدیریت وطراحی سازمان ها است. تحقیقات تجربی هنوزبه یک تئوری عمومی درمورد اثربخشی دست نیافته است وتوافقی درمورد تعریف آن به عمل نیامده است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.