دانلود پرسشنامه کارآفرینی سازمانی (رابینز و کولتر)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
10
دسته بندی
تعداد بازدید
1573 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پرسشنامه کارآفرینی سازمانی (رابینز و کولتر) در خدمت شما هستیم این پرسش نامه به سنجش ایجاد اشتغال در سازمانها اختصاص دارد 

خرید و دانلود پرسشنامه کارآفرینی سازمانی (رابینز و کولتر)

دانلود پرسشنامه کارآفرینی سازمانی (رابینز و کولتر)

پرسشنامه ای کامل با 22 سوال است که مشتمل بر مولفه های خلاقیت، مخاطره پذیری،استقلال طلبی، انگیزش، عزم و اراده ، اعتقاد به مقدسات می باشد وهدف: تشخیص کارآفرین بودن فرد استشیوه  نمره گذاری؛ مقیاس؛ مولفه ها و ابعاد  روایی و پایایی مدل مفهومی دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

تعریف کارآفرینی و کارآفرین

کارآفرینی به انگلیسی (Entrepreneurship): به فرایند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسک‌های ناشی از آن اطلاق می‌شود.

جان باتیست سی(1819): کارآفرین را به عنوان کسی که ابزار تولید را فراهم می آورد تعریف نموده است.

فرانک نایب (1921) معتقد است که کارآفرینان تلاش می کنند تغییرات بازار را پیش بینی نموده و بر اساس آن وارد عمل شوند وی همچنین بر نقش کارآفرینان در تحمل ابهام پویایی بازار تأکید دارد.

واژه کارآفرینی از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن نشات گرفته است .بنابه تعریف واژه نامه دانشگاهی وبستر، کارآفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی اداره و تقبل کند. در اوایل سده شانزدهم کسانی را که در امر هدایت ماموریت های نظامی بودند را کارآفرین می خواندند.

ایجاد اشتغال و سنجش چگونگی ایجاد اشتغال در سازمان ها و نهاد های زیربط همواره مورد توجه بوده و هست با سنجش است که می توان به این نقطه دست یابیم که چه عواملی باعث کارآفرینی می شود کارآفرینی می تواند یک کشور را به سمت توسعه و ایجاد کار برای بیکاران پیش ببرد این پرسش نامه با هدف سنجش اشتغال عوامل فوق الذکر را بررسی می کند .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.