دانلود پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
867 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی

دانلود پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی

خرید و دانلود پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی

پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی –پرسشنامه ای کامل با 46 سوالاست که شیوه  نمره گذاری؛ مقیاس؛ مولفه ها و ابعاد  روایی و پایایی  دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

  1. تعریف مفهومی
  2. مؤلفه‌ها و سؤالات مربوط به هر مؤلفه
  3. نمره‌گذاری پرسشنامه
  4. تحلیل (تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه
  5. روایی و پایایی پرسشنامه
  6. منابع

پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی یک پرسشنامه محقق ساخته است که توسط عباس عرب  در سال 1390 تهیه شده است و هدف آن بررسی میزان کارآفرینی اجتماعی در افراد است.

ابتدا مولفه‌های کارآفرینی اجتماعی ( عاملان تغییر در بخش اجتماعی، انتخاب مأموریت در راستای ایجاد و حفظ ارزش‌های اجتماعی، شناخت و پیگیری فرصت‌های جدید در جهت ایجاد و حفظ ارزش‌های اجتماعی، حضور در فرآیند مستمر نوآوری، تطابق و یادگیری، فعالیت جسورانه بدون توجه به محدودیت منابع موجود، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در قبال نهادهای مؤثر در ایجاد نتایج، خلق ساز و کارهای شبه بازاری جهت افزایش مسئولیت‌پذیری خود) و گویه‌های متناسب با آن‌ها را که 53 گویه بود از مبانی نظری مدل ارائه شده توسط دیز (1998) استخراج شده و پس از اینکه با افراد صاحب نظر مصاحبه انجام شد به 46 گویه تقلیل داده شد. سپس بر اساس گویه‌ها ، عباراتی تنظیم و در یک مطالعه مقدماتی پرسشنامه اجرا شد. پس از آن نمره کلیه عبارت‌ها برای تجزیه و تحلیل به وسیله نرم افزار Lisrel وارد کامپیوتر شد، 3 عبارت (11، 37 و 46) که به وسیله نرم افزار نامناسب تشخصی داده شدند (عبارت هایی که قابلیت اعتماد پرسشنامه را کاهش داده، واریانس را پایین آورده و همبستگی منفی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.