دانلود پرسشنامه هوش هاي چندگانه گاردنر


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
1535 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پرسشنامه هوش هاي چندگانه گاردنر با تمام جزییات این پرسشنامه در خدمت شما هستیم.

دانلود پرسشنامه هوش هاي چندگانه گاردنر

ویژ گی های پرسشنامه:

پرسشنامه ای کامل با 80 سوال است مولفه های آن ، روایی و پایایی آن و الفای کرونباخ مشخص است و شیوه نمره گذاری دارد می توانید فایل pdf آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه هوش هاي چندگانه گاردنر

قسمت هایی از متن

گاردنر یک روانشناس آمریکایی است که در سال 1983 نظریه ای در مورد هوش چندگانه بیان کرده است در این نظریه بیان شده که اگر کسی ریاضی خوب یاد نمی گیرند بدین معنی نیست که در چیزهای دیگر هوش پایینی دارد شاید در جنبه های دیگر هوش بالاتری داشته باشد. هاوارد گارنرد اعتقاد داشت که هوش به چند دسته تقسیم می شود که به آن هوش چندگانه گفته می شود.

هوش چند گانه به 9 دسته تقسیم بندی می شود:

۱- هوش طبیعی

۲- هوش موسیقیایی

۳- هوش مربوط به هستی

۴- هوش منطقی-ریاضی

۵- هوش برون فردی

۶- هوش اندامی-جنبشی

7-هوش زبانی

۸- هوش درون فردی

۹- هوش تصویری-فضایی

هوش چندگانه ابزاری است که با توجه به تنوعی به فضای آموزشی می دهد هر دانش آموزی با توجه به آزادی عملی که به آن ها داده شده است می توانند تکالیفی را که به صورت پروزه داده اند با توجه به توانایی های خود انجام دهند. نظریه گاردنر در مورد هوش چندگانه نشان داده است که این هوش ها در نزد افراد متفاوت بوده مثلا یکی در هوش منطقی قوی تر است و دیگری در هوش موسیقیایی. با این نظریه ای که گاردنر در مورد هوش چندگانه عنوان کرده است کار معلمان و متخصصان تعلیم و تربیت بیشتر شده، اولین وظیفه آن ها شناخت استعداد و توانایی هر یک از دانش آموزان خود می باشد و در این مورد متناسب ساختن روش های تدریس با استعدادهایی که پیش رو دارند. تاثیر مثبت این نظریه بر فرآیندهای آموزشی در مدارس قابل قبول بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.