دانلود پرسشنامه هوش فرهنگی در سازمان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
27 آوریل 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
934 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود پرسشنامه هوش فرهنگی در سازمان

دانلود پرسشنامه هوش فرهنگی در سازمان

مختصات کلی

فایل ورد به همراه یک مقاله بیس فارسی رایگان

پرسشنامه هوش فرهنگی 20 سوالی که توسط آنگ و همکاران در سال 2004 طراحی شده است. این پرسشنامه دارای چهار عامل است که عبارت است از: راهبرد یا فراشناخت، دانش یا شناخت، انگیزشی، رفتاری.

دارای معرفی پرسشنامه-تعریف مفهومی-مولفه ها وسوالات مربوط به هر مولفه -نمره گذاری -تفسیر پرسشنامه -روایی و پایایی-منبع می باشد. می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

اهمیت هوش فرهنگی در سازمان

محیط های کاری امروزی بیش از هر زمان دیگری چندفرهنگی هستند و کار با افراد از مکان ها و زمینه های مختلف طبیعی است. این فرصت‌های جدید بسیاری را باز کرده است – اما چالش‌هایی نیز ایجاد کرده است.

تفاوت‌های فرهنگی فقط مربوط به ملیت، قومیت یا اعتقاد نیست. بسیاری از ما در سازمان‌های چند نسلی کار می‌کنیم، در کنار همکاران جوان یا مسن‌تر که دارای ارجاعات فرهنگی، فرضیات و نگرش‌هایی هستند که بسیار متفاوت از خودمان هستند. و حتی ممکن است درگیری های فرهنگی بین بخش ها و تیم های یک سازمان ایجاد شود.

همه اینها به این معنی است که ما باید در درک و عملکرد در طیف گسترده ای از فرهنگ ها بهتر عمل کنیم.

دانش فرهنگی چیست؟

دانش فرهنگی لزوماً به این معنا نیست که شما باید تمام جزئیات یک فرهنگ را بدانید. این در مورد دانستن این است که چگونه آن فرهنگ به طور کلی رفتارها، ارزش ها و باورهای افراد را شکل می دهد. وقتی این را بفهمید، “قوانین” رفتار فردی بسیار معنادارتر می شود.

هنگامی که از نظر فرهنگی آگاه هستید، می توانید از آنچه یاد گرفته اید برای تدوین استراتژی های قوی و حساس فرهنگی استفاده کنید.

اگر عادت دارید به این تفاوت ها و تأثیر آنها فکر کنید، این روند به زودی می تواند غریزی شود و به طور طبیعی به برنامه ریزی شما وارد می شود. 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.