دانلود پرسشنامه سنجش سیرت نیکوی مدیران


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
26 آوریل 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
128
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
659 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت پژوهشگران و همراهان عزیز سایت مقاله یک با دانلود پرسشنامه سنجش سیرت نیکوی مدیران در خدمت شما هستیم این پرسش نامه دارای 5 مولفه و 22 سوال می باشد که مشخصات آن از لحاظ روایی و پایایی و تعاریف و … کامل می باشد

دانلود پرسشنامه سنجش سیرت نیکوی مدیران

نوع فایل این پرسشنامه ورد قابل ویرایش به صورت کامل و جامع است که هم اکنون می توانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید و در صورت بروز مشکل با ما در ارتباط باشید در اسرع وقت رفع خواهد شد .

دانلود پرسشنامه سنجش سیرت نیکوی مدیران

پرسش نامه ی سیرت نیکوی مدیران توسط نصر اصفهانی ( ۱۳۹۱)ساخته شده که دارای 5 مولفه  و ۲۲ سوال با طیف 5 درجه ای لیکرت می باشد.نمره گذاری ، مولفه ها ، روایی ، پایایی ، تعاریف مفهومی و عملیاتی به اضافه منبع دارد.

سیرت نیکوی مدیران: سیرت نیکو حدي  و میزانی است که نشان می دهد، فرد بر اساس ارزش ­هاي سطح بالا زندگی می کند. افراد داراي سیرت نیکو، دامنه وسیعی از فضیلت­ ها را پذیرفته اند و بر اساس آنها عمل می کنند. آنان علاقۀ بلند  مدت به خود و دیگران دارند. البته هر انسانی تمایل دارد  که  ظاهر آراسته اي از خود نمایش دهد؛ اما ظاهر و صورت، بدون پشتوانه ی سیرت زیبا نمی تواند در بلند مدت چندان زیبا جلوه کند. بنابراین لازم  است  افراد  بکوشند به باطن سیرت خود توجه کنند (نصر اصفهانی و همکاران، 1391).

معمولا مدیران در سازمان ها از جنبه های مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند در سایت مقاله یک در صورتی که شما عزیزان تمایل داشته باشید و نیاز به تعاریف و مفاهیم و نظریه ها در مورد سیر نیکوی مدیران داشته باشید می توانید مبانی نظری این موضوع را نیز در سایت دانلود نمایید و در تحقیقات و پژوهش ها یی که انجام می دهید از آن بهره برداری نمایید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.