دانلود پرسشنامه خشم در کودکان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
11 اکتبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
546 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود پرسشنامه خشم در کودکان

دانلود پرسشنامه خشم در کودکان

دانلود پرسشنامه خشم در کودکان

پرسشنامه ای کامل ۱۶ سوال دارد روش نمره گذاری و تفسیر روایی و پایایی دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

مدیریت خشم

متاسفانه خشم ممکن است در بعضی مواقع به سراغ ما بیاید دلایل زیادی برای خشم وجود دارد اما ما باید یاد بگیریم چگونه خشم خود را کنترل کنیم چون اگر نتوانیم خشم خود را کنترل کنیم بیمار می شویم و روحیه خوبی نخواهیم داشت. بسیاری از ما در زندگی در مدیریت خشم ناموفق هستیم و نمی توانیم آن را به خوبی کنترل کنیم و این عدم کنترل باعث ضررها و زیانهایی به خودمان می شویم. وقتی ما نتوانیم با احساسات درونی خود ارتباط برقرار کنیم به همین دلیل نمی توانیم بر خشم خود کنترل داشته باشیم‌. کسانی که در کنترل خشم خود ناموفق هستند رابطه متفاوتی با دوستان خود دارند و بیشتر از هم سن و سالان خود دچار سردرگمی می شوند.

نشانه هایی چون ضربان قلب، تنفس سریع، منقبض شدن عضلات و افزایش حرارت بدن نشانه خشم در افراد است. بهترین راه حل کنترل خشم خود ما هستیم که به وقت نیاز داریم تا بتوانیم با خشم خود رو به رو شده و با آن کنار آمده تا بتوانیم آن را دور بگذاریم. در هنگام خشم می توان محیط را ترک کرد و یا شروع به راه رفتن کرد و نفس عمیق کشید و با خود کلمات آرام بخش تکرار کرد تا بتوان بر خشم خود پیروز شویم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.