دانلود پرسشنامه اثر بخشی و کارآیی خدمات روانشناسی و مشاوره ای


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
3 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
1638 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با دانلود پرسشنامه اثر بخشی و کارآیی خدمات روانشناسی و مشاوره ای در خدمت شما بزرگواران هستیم.

دانلود پرسشنامه اثر بخشی و کارآیی خدمات روانشناسی و مشاوره ای مراکز مشاوره

ویژگی های پرسشنامه:

پرسشنامه محقق ساخته استفاده می کنیم که شامل 23 سوال و دارای 4مولفه (نیازهای روحی و روانی-اجتماعی، ارتباط خانواده،ارتباط مدرسه و فضای آموزشی) می باشد.

دانلود پرسشنامه اثر بخشی و کارآیی خدمات روانشناسی و مشاوره ای

توضیحات

پرسشنامه ای که تقديم می گردد به منظور جمع آوری اطلاعات برای اطلاع از  نیازهای روحی و روانی-اجتماعی،ارتباط خانواده، ارتباط مدرسه، فضای آموزشی دانش آموزانی که از مدرسه به مرکز مشاوره مراجعه می کنند تنظیم شده است.

واژه کارایی مفهومی است که به معنای این است که کمترین زمان و بهترین روش را برای انجام کاری در نظر بگیریم. اگر در بعضی سازمان ها بتوانند با کمترین زمان ممکن به هدف خود برسند، می گویند که این سازمان کارایی خوبی داشته است.

اثربخشی به این منظور است که بتوان اثرات اقدامات انجام شده را برای دستیابی به هدفها از قبل تعیین کنیم. اثر بخشی در یک دوره هنگامی حاصل خواهد شد که نیازهای آموزشی به طور روشن تشخیص داده شوند ، یک برنامه مناسب برای بر طرف ساختن نیازها بتوان طراحی کرد ، برنامه ای که طراحی می شود به درستی قابل اجرا باشد و بتوان یک ارزیابی مناسب از فرایند آموزش و در آخر دستیابی به اهداف انجام شود.

در سازمان ها  هر دو شاخص اثر بخشی و کارایی مورد توجه قرار گرفته اند و سعی بر این می شود که هر دو شاخص اندازه گیری شود ما زمانی می توانیم بگوییم که سازمان ها در حد مطلوب بهره وری دارند که هر دو شاخص اثر بخشی و کارایی در حد مطلوب باشند. اثر بخشی به ما نشان می دهد که تا چه میزان از تلاشی برای کار انجام شده است می توان نتیجه مطلوبی گرفت. 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.